AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg skal gifte meg i april, og lurer på når dere erfarne bruder begynte å bestille mat, blomster, kake og slikt? Vi skal også leie servise/dekketøy, har noen erfaring med når man burde bestille dette, hvordan det fungerer (får man det dagen før bryllupet??)
Niennas Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 April er jo ikke i "høysesongen", men du burde nok begynne å bestille nå. Jeg skal gifte meg i Juni, og både hotellrom, lokale, kirke, band, bil, frisør og kjole var fikset før midten av september. Kake bestilte jeg denne uken, og blomster skal jeg fikse litt over nyttår. Vi har bundet catering (dvs. Vi må bestille fra de vi leie lokale av), og da har vi fått beskjed om at vi må fortelle hva vi skal spise tidligst en måned før selve bryllupet, men vi skal på prøvesmaking først. Blomster er vel det jeg har minst erfaring med. Beklager
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Tenkte meg at det var rundt nå jeg burde begynne Lokale og kjole har jeg heldigvis ordnet for en stund siden, og vet egentlig hvor jeg vil ha mat og kake fra. Så da gjelder det bare å ta en ringerunde!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Jo tidligere jo bedre. Mange av de jeg ringte var faktisk booket et år i forveien, men det var midt i sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå