loppekasse Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Igår bestemte tv seg plutselig for at den ikke ville vise mer. Skjermen ble svart og der satt jeg igjen som ett spørsmåltegn mens jeg hørte masingen til de to parene som er på tur i Charterfeber. Jeg slo av, dro ut stikkontaktene fra veggen, og tok de ikke i igjen før i morges. Fremdeles bare svart skjerm. Hjelp?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Har selve skjermen gått kanskje? Gammel tv? Flatskjerm?
loppekasse Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Ikke så gammel. Ett par år.. Tre kanskje? Flatskjerm ja. Prøvde å ta på igjen igår, men da var det verken lyd eller bilde..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Da har du en reklamasjonssak. En tv skal vare minst 5 år. Finn fram kvitteringen og ta en telefon til der du kjøpte tv'n.
Gjest Applestore Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 (endret) Sitter alle ledningene ordentlig i? Endret 14. november 2010 av Applestore
loppekasse Skrevet 14. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2010 Ja. Sist jeg sjekket hvertfall (igår).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå