Gå til innhold

Jenter er feige.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter merker meg med gule og røde hjerter på sukker men sender aldri første melding. Det slår aldri feil, det er nesten komisk.

Hvis dere er så jævla interessert send en jævla melding ?

Når jeg sender mail til noen av de som har merket meg hender det ofte at de bare svarer på det jeg spør om, uten å spørre om noe tilbake, eller bare slenger til et "du da?"

Klarer dere ikke å tenke selv ? Forventer dere at det er menn som skal stå for all initiativ i mail-skrivingen?

Min konklusjon etter en uke på sukker er at jenter her ikke eier oppfinnsomhet, er feige, og ikke er noe å satse på. Kommer ikke til å fornye min superbruker måned for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vel kanskje ikke kvinnen i ditt liv på sukker, om du ikke finner noen som kan fatte interesse for deg og ta litt initiativ.

Jeg har alltid vært den som først tok initiativ i mine forhold, og jeg kan godt skjønne det blir dønn kjedelig å snakke til noen som bare snakker svada tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sukker spillet kanskje kan være litt ullent og vanskelig noen ganger... :gjeiper:

Hvis en fyr gir meg et hjerte, så synes jeg godt han kan sende en mail dersom jeg gir et hjerte tilbake. En fyr sendte meg et hjerte. Jeg ga et tilbake -- Så hørte jeg ikke noe mer. Sendte en mail jeg da... Tror du jeg fikk noe svar?!? MEN HVORFOR POKKER MERKER DU MEG MED ET HJERTE DA, HVIS DU IKKE GIDDER Å SVARE PÅ MAIL EN GANG! :kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Synes gutter er feige også jeg! :snurt:

Og hva betyr det f.eks at en fyr har tittet 10 ganger på meg?

Betyr det at han hinter til at jeg skal skrive til han? Hvordan skal jeg vite hvis det er det han tenker?

Tror vi alle er litt feige der ute, for vi er redde for avslag. :filer: :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg jammen gjelder megge kjønn,ja. Opplevde å bli merka flere ganger jeg også,og gjorde det samme tilbake,sendte mail og spurte om alt mulig og prøvde å få i gang samtaler og virkelig vise interesse.Men når man ikke får noe respons tilbake da,så blir det bare for dumt. Var en kort karriere denne nettdatinga,gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sukker spillet kanskje kan være litt ullent og vanskelig noen ganger... :gjeiper:

Hvis en fyr gir meg et hjerte, så synes jeg godt han kan sende en mail dersom jeg gir et hjerte tilbake. En fyr sendte meg et hjerte. Jeg ga et tilbake -- Så hørte jeg ikke noe mer. Sendte en mail jeg da... Tror du jeg fikk noe svar?!? MEN HVORFOR POKKER MERKER DU MEG MED ET HJERTE DA, HVIS DU IKKE GIDDER Å SVARE PÅ MAIL EN GANG! :kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Synes gutter er feige også jeg! :snurt:

Og hva betyr det f.eks at en fyr har tittet 10 ganger på meg?

Betyr det at han hinter til at jeg skal skrive til han? Hvordan skal jeg vite hvis det er det han tenker?

Tror vi alle er litt feige der ute, for vi er redde for avslag. :filer: :filer:

Hvordan ser du at noen har tittet 10 ganger på profilen din? Er det noen måte å ta bort hjerteer man har satt på noen på?

Og TS: Jeg tenker at hvis noen gir meg et hjerte, er det opptil meg å svare ved å sende en melding. Jeg tenker ikke at noen skal sette hjerte på meg og så sende en melding uten at jeg har foretatt meg noe. Det blir litt mye forlangt syns jeg, du får i allefall sette hjerte tilbake, eller besvare med en melding hvis du syns det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser du at noen har tittet 10 ganger på profilen din? Er det noen måte å ta bort hjerteer man har satt på noen på?

Hvis jeg går på besøkende og topplister og sist besøkende, så ser jeg jo hvem som har vært innom min profil. Noen dukker stadig opp igjen. Da ser jeg jo at de har tittet nok en gang.

Hjertet kan du ta bort igjen ved å trykke på det hvite hjertet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...