Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #21 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en viss forståelse for Engel, jeg. Da vi skulle gifte oss planla vi dette et år i forveien. Mindre enn 5 måneder før vårt bryllup bestemte ei av mine venninner seg for at de skulle gifte seg og satte datoen til en måned før vårt bryllup. Greit nok, men i tillegg ble mine foreldre invitert i deres bryllup mens jeg ikke hadde tenkt tanken på å invitere hennes en gang. Jeg følte at jeg ble satt i en litt kinkig situasjon med problemstillingen "skal hun på en måte bestemme at jeg bør invitere hennes foreldre nå" i tillegg til at jeg var redd for at vår begivenhet skulle drukne litt i og med at de la bryllupet så nært vårt. Men etter litt grubling fant jeg ut at dette var vårt bryllup, og vi fortsatte planleggingen uavhengig av andres brylluper. Og det gikk kjempefint! Selv om de ytre rammene var ganske like i våre brylluper mht antall gjester, dagens forløp osv, så ble det to helt forskjellige brylluper. Så bare slapp av - bryllupet deres vil neppe drukne i det andre. Kos dere med planleggingen deres og la de andre planlegge sitt. Lykke til!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 14. oktober 2003 #23 Skrevet 14. oktober 2003 Forstår kritikken jeg får altså, men ser at jeg får litt støtte også. Som jeg har sagt er ikke problemet så stort lenger, vi har bestemt oss for februarbryllup. Men syns dere virkelig at det er ok at når dere har sagt at dere vurderer å gifte dere først i mai, og forloveren vet det, at han kommer 3 uker sener og annonserer at de selv skal gifte seg siste helg i april? Og dermed kanskje vil være bortreist i begynnelsen av mai? Jeg syns ikke vi fikk noe valg, men dermed måtte ta vårt tidligere. Klart kunne min kjære valgt en annen forlover, men det ville jo vært litt trist. Men som sagt, det er ikke noe problem lenger, vi er godt fornøyd med februarbryllup. Og vi gleder oss også til våre venners bryllup.
Gjest Muppi Skrevet 14. oktober 2003 #24 Skrevet 14. oktober 2003 Godt å høre!!!!Så nemlig ikke problemet.
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #25 Skrevet 14. oktober 2003 . Men syns dere virkelig at det er ok at når dere har sagt at dere vurderer å gifte dere først i mai, og forloveren vet det, at han kommer 3 uker sener og annonserer at de selv skal gifte seg siste helg i april? Og dermed kanskje vil være bortreist i begynnelsen av mai? Jeg er helt enig med deg, dette er ubetenksomt av vennene deres. Hvis min beste venn kom og så nå at hun planlegger bryllup neste vår blir jeg grundig sur. Hun har til og med fått forbud mot å gifte seg før meg nå. Det samme gjelder søsteren min. Så, kom igjen med kritikken nå.
Gjest gurimalla Skrevet 14. oktober 2003 #26 Skrevet 14. oktober 2003 Hva mener du da Engel, at dere har førsterett på valg av dato? Dere hadde ikke bestemt dere, hva forventer du at andre skal gjøre? Kos deg med bryllupet i februar du, og ta det litt med ro, det blir sikkert fantastisk!
TefrA Skrevet 14. oktober 2003 #27 Skrevet 14. oktober 2003 Men syns dere virkelig at det er ok at når dere har sagt at dere vurderer å gifte dere først i mai, og forloveren vet det, at han kommer 3 uker sener og annonserer at de selv skal gifte seg siste helg i april? Ja det synes jeg er ok. Dere hadde jo ikke satt noen dato, bare sagt enten slutten av februar eller begynnelsen av mai. Det andre paret hadde sine ting å ta hensyn til og det er ikke sikkert at de kunne sitte og vente på at dere skulle bestemme dere. TefrA
TefrA Skrevet 14. oktober 2003 #28 Skrevet 14. oktober 2003 Må bare føye til at jeg skjønner at dere ikke likte at det andre paret fortalte andre at dere skulle ha bryllup når det skulle være en hemmelighet. TefrA
Lula Skrevet 14. oktober 2003 #29 Skrevet 14. oktober 2003 Hun har til og med fått forbud mot å gifte seg før meg nå. Det samme gjelder søsteren min. Jøss :o Kunne aldri falt meg inn å forby noen å gifte seg på et tidspunkt bare fordi det ikke hadde vært 100% passelig for meg. Hele verden dreier seg jo tross alt ikke om ditt bryllup. Men du om det. Glad jeg ikke er verken bestevenninnen eller søstera di, og kan velge bryllupsdato som det passer meg og min kjære ;-) Sånn, der fikk du kritikken du ba om. Håper det var kritisk nok, hvis ikke kan jeg godt gjøre et nytt forsøk
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #30 Skrevet 14. oktober 2003 Sånn, der fikk du kritikken du ba om. Håper det var kritisk nok, hvis ikke kan jeg godt gjøre et nytt forsøk Den beit ikke noe særlig egentlig, så hvis du har sterkere krutt.....
Lula Skrevet 14. oktober 2003 #31 Skrevet 14. oktober 2003 Den beit ikke noe særlig egentlig, så hvis du har sterkere krutt..... Glemte at du er blitt veldig hardhudet etter flere "sammenstøt" med kritiske gjester :-) Lover å ta litt hardere i neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå