Gå til innhold

Sosialt liv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tog opp dette emne på ett annet forum, men tenkte att det ikke skader å ta opp det her med.

Jeg er ny i Oslo å kjenner ingen her. Flyttede hit med min sambo, så vi har bare hverandre. Funderer over hvordan man får ett sosialt liv her, å undrer nu om ni har noe tips.

Jeg er ikke lengre tjue år, uten lite over tretti. Så att gå på nattklubb å liknende er ikke ett alternativ. Fikk tipset om det att gå der allikevel, men kjenner att det ikke er der jeg vill lære kjenne folk. Jeg vill ha venner man kan omgås med som voksen, å gjøre andre saker med. Fikk andre tips også, men vill se vad ni har att komme med =)

Noe som har tips till meg? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Har du noen hobbyer eller fritidsinteresser? Første stedet man kan bli kjent med folk er jo gjennom jobb. Om du melder deg inn i et lag eller forening, kan det jo hende du blir kjent med noen der. Oslo har jo utallige muligheter, så jeg håper du kan finne noe som passer for deg :)

Skrevet

Har du noen hobbyer eller fritidsinteresser? Første stedet man kan bli kjent med folk er jo gjennom jobb. Om du melder deg inn i et lag eller forening, kan det jo hende du blir kjent med noen der. Oslo har jo utallige muligheter, så jeg håper du kan finne noe som passer for deg :)

Jeg har tenkt på det, bare å hitte en forening som passer mig. Å jobb blir det å finne snart. Tenkte bare om det finnes alternativ jeg ikke tenkt på. Men takk for ditt svar, dette alternativ er nok det beste =)

Vet du noe nettside som samlet alle foreninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...