Gjest Imsdal Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Har sett litt på korsettene til H&M på nett, men siden de går på vanlige størrelser og ikke cup-størrelse vet jeg ikke om jeg tørr å bestille. Noen som har prøvd de og vet sånn ca. hvilken cup de ulike størrelsene er? Bruker normalt en C-cup...
FantasDick Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg bruker ca. 70C fra H&M og har noen korsetter i 34 og ett i 36. De i 34 er litt små i cupene, og den i 36 er mer passende i cupen, men litt stor i omkrets. Vet ikke om dette hjalp?
Gjest Imsdal Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Tusen takk for hjelpa, nå ble det lettere å bestille Er ikke bare bare å bo milevis fra H&M butikk :gjeiper:
Gjest Anjelika Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Har ikke så mange korsetter fra HM, men de to jeg har kjøpt så måtte jeg helt opp i str 40 for at puppene ikke skulle velte ut på alle kanter og jeg har ikke spesielt store. Nå er jeg usikker på BHstørrelsen min faktisk, men har kanskje flest B-cuper i skuffen, noen C-cup. Hadde aldri i livet kommet inn i 34/36, de passer i midjen men puppene ser ut som de prøver å rømme ut av cupene.
Wonders Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Disse korsettene bøyer seg når man sitter, og lager stygg fasong. Bøylene er jo helt myke, og jeg klarer ikke helt se nytten da. Det er ikke morro å se kanten på korsetten spjæle ut nederst som en vifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå