Gå til innhold

Ønsker meg en slik parkas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg legger til link, men hvis dere gidder å søke på "Cabela's women's microsuede goose down parka", så kommer den opp;) Det er den beige parkasen jeg har sååå lyst på, men kan ikke ta meg råd til å bestille den fra utlandet...:(

Er det noen her inne som vet hvor jeg kan køpe en lignende? Den trenger ikke være beige, falt mest for stoffet på jakken. Likte at det ikke var sånn boblejakke-aktig, hvis dere skjønner...?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ofte være litt vriene å få tak i . Selv har jeg vurdert enten North Face Boulevard eller Jack Wolfskin parka, bilde og bilde

Disse fant jeg i mer spesifiserte sportsbutikker som utendørssport etc, jakt og fiske-butikk. Hvis ikke kan du jo spørre om de sender til Norge fra nettbutikkene=)

Man må nok belage seg på 2500-3000 kroner uansett, og i Norge blir det vel ikke billigere enn i utlandet?

Skrevet

Er det hette på den North Face jakken, eller er det bare krage? Syns det var litt vanskelig å se..

Jeg tror dem sender til Norge, men har bestilt klær fra utlandet før (USA), og det ble dyrt! Det ble til slutt det dobbelte av det klærne kostet, det er så surt, derfor vil jeg helst kjøpe klær i Norge.

Skrevet

Kan ofte være litt vriene å få tak i . Selv har jeg vurdert enten North Face Boulevard eller Jack Wolfskin parka, bilde og bilde

Disse fant jeg i mer spesifiserte sportsbutikker som utendørssport etc, jakt og fiske-butikk. Hvis ikke kan du jo spørre om de sender til Norge fra nettbutikkene=)

Man må nok belage seg på 2500-3000 kroner uansett, og i Norge blir det vel ikke billigere enn i utlandet?

Åh, fine jakker!! Sånn vil jeg òg ha :)

Skrevet

Hvis jeg har gjort og skjønt riktig nå, så tror jeg faktisk ikke det er så dumt å bestille den. I følge mine beregninger vil det ikke bli så dyrt som jeg hadde trodd. Så nå må jeg bare sjekke litt rundt nettsiden, om det er flere som har handlet der og er fornøyde:)

Skrevet

Husk moms også da :)

Skrevet

Husk moms også da :)

Hvor finner jeg ut alt jeg må ut med av utgifter? Har vært inne på toll.no og regnet ut noe der. Hvis jeg bestiller jakka, vil jeg ikke få sjokk over uventede utgifter ;)

Skrevet (endret)

Moms er på ca 25% av prisen eksl frakt, pluss postens fortollingsgebyr på 110kr.

Endret av sebra
Skrevet

Åh, fine jakker!! Sånn vil jeg òg ha :)

Ja, tror jeg ender opp med den North Face i julegave til meg selv ;P

Det er hette forresten, ikke krage..

Skrevet

Ja, tror jeg ender opp med den North Face i julegave til meg selv ;P

Det er hette forresten, ikke krage..

Det skjønner jeg godt:) Den var veldig fin, tror jeg hadde kjøpt den selv om jeg ikke var så bestemt på å skaffe meg den fra Cabela's;) Likte at det var hette, og ikke krage! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...