NettMeg Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg vurderer å begynner og følge med på grey`s anatomy ( vet ikke hvordan det skrives:P) SÅ da har jeg noen spørsmål.. 1 - hvor mange sesonger er laget av serien? 2- Skal det lages flere eller er serien avsluttet? 3 - hvor mange sesonger er gitt ut på dvd i Norge? =)
Gjest idakaroline Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Jeg er Grey's Anatomy fan, og har fått meg med alle episodene fram til episode 4, sesong 6 - altså den som går på tv i Norge nå. Flytta utenlands, så har ikke tilgang på GA i Norge lenger. 1. Det er vel laget 7 sesonger hittil. Mulig de driver på nr.8, men det skal jeg ikke si for sikkert. 2. Det er jeg usikker på, så det kan jeg ikke si for sikkert. 3. I Norge er det kun sesong 1-5 som er gitt ut på dvd.
Zzyzx Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 De holder på med sesong 7 nå. Om det blir flere er vel ikke avgjort ennå.
Trampe Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Du glemte det viktigste spørsmålet: Er serien god og verdt å bruke timesvis på? Jaaa! Du bør absolutt følge med!!
Gjest idakaroline Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 (endret) Har vel brukt to, nesten tre dager på å komme meg igjennom sesong 1 og 2 I love it! Så ja, som Trampe sier - absolutt verdt å følge med på! :D Endret 13. november 2010 av idakaroline
tomgang Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Ser på sesong 7 og det er mye som skjer Spennende serie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå