AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg og sambo hadde sex den 10., og da kom det blod, så jeg tenkte "nå er mensen på veg". Så jeg venter og venter, men tanta har enda ikke kommet. Jeg vet jo at det er vanlig å være ekstra "følsom" der nede når en er gravid, at det er enkelt å få pittelitt blod da, men jeg tror i utgangspunktet ikke at jeg er gravid - så derfor spør jeg, er man mer disponibel for å blø litt litt før mensen kommer også? den er egentlig ikke ventet før den 16. november.. Takk til alle dere eksperter
Rockymor Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Hei der. Vet ikke om svaret mitt hjelper så mye for deg, men jeg pleier å spotte (småblø) i 3-5 dager før mensen kommer. Men det har jeg nesten alltid gjort!!! Får håpe for din del at du er gravid, om det er det du ønsker!!
Kosteskaft Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Blødde denne syklus 12 dager før mensen. Antagligvis bare ømfintlige slimhinner. Men håpet jo i det lengste att det var en feste-blødning da mensen ble 5 dager forsinka.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Hei der. Vet ikke om svaret mitt hjelper så mye for deg, men jeg pleier å spotte (småblø) i 3-5 dager før mensen kommer. Men det har jeg nesten alltid gjort!!! Får håpe for din del at du er gravid, om det er det du ønsker!! Jeg pleier ikke det, men antar at det bare var følsomme slimhinner... Har smerter nå, så tanta kommer nok snart. Skulle gjerne vært gravid, ja, men forsøker å ikke håpe for mye ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå