NettMeg Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg vurderer å begynner og følge med på grey`s anatomy ( vet ikke hvordan det skrives:P) SÅ da har jeg noen spørsmål.. 1 - hvor mange sesonger er laget av serien? 2- Skal det lages flere eller er serien avsluttet? 3 - hvor mange sesonger er gitt ut på dvd i Norge?
Vrimle Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Hei! Godt valg i serie :-) Jeg er fryktelig kresen, men grey's har jeg likt godt hele veien, med unntak av sesong 4. Det er laget 6 sesonger, og den 7 er under innspilling (de første episodene av denne er vist i USA) Så vidt jeg vet er det planlagt noen sesonger til. Foreløpig er det gitt ut 5 sesonger i Norge :-) Om du skal kjøpe DVDene synes jeg det er verdt å kjøpe de extended utgavene. Mye spennende ekstramateriale :-)
Vrimle Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Og en ting til; Bare vær forberedt på at hele serien er laget KUN for å spille på hele følelsesregisteret ditt. Det er virkelig en skikkelig dramaserie You'll laugh, you'll cry, you'll sob, you'll giggle, you'll die a bit inside, you'll laugh, you'll cry osv osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå