AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Har fått en Apple ipod shuffle Mp3 spiller: http://www.apple.com/ipodshuffle/ Har ikke mye erfaring med Apple...og selv har jeg Dell PC med Windows vista eller annet (husker ikke helt). Plugget kontakten i og det kom ikke opp noe på skjermen...har jo tidligere kjøpt musikk som er lastet ned og lagret på både minnepinne og PC, og tenkte å overføre de til den nye Mp3-spilleren - men hvorfor skjer det ikke noe?
Max Magnus Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Du trenger iTunes (lastes ned fra Apple's nettsider). Legg inn sangene dine i musikkbiblioteket til iTunes og deretter koble til iPoden.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Du trenger iTunes (lastes ned fra Apple's nettsider). Legg inn sangene dine i musikkbiblioteket til iTunes og deretter koble til iPoden. Takk skal du ha!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Du trenger iTunes (lastes ned fra Apple's nettsider). Legg inn sangene dine i musikkbiblioteket til iTunes og deretter koble til iPoden. Max Magnus, fulgte rådet ditt og nå er Apple itunes installert og mine sanger jeg fra før av hadde p åWindows Vista maskinen min, ble nå overført/kopiert til iphones library. Men: jeg ser ingen sync-knapp... Og: når jeg plugger i ledningen med Mp3-spilleren til maskinen, skjer det ikke noe. Skal det ikke dukke opp et ikon som sier "Mp3" etc.? Hva nå?
Max Magnus Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Når du åpner iTunes, ser du da navnet på MP3-spilleren din i menyen på venstre side? Dersom du ikke ser det, kan du forsøke å skru på MP3-spilleren etter du har koblet den til PCen.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Når du åpner iTunes, ser du da navnet på MP3-spilleren din i menyen på venstre side? Dersom du ikke ser det, kan du forsøke å skru på MP3-spilleren etter du har koblet den til PCen. Hei, Ja, forsøkte det du sier her: plugget den i, men det dukker ikke opp en reaksjon på skjermen som sier "her er den nye dingsen du har plugget inn i PC". Så forsøkte jeg å slå på Mp3 spilleren ved å trykke på en knapp på den, og i øretelefonene kunne jeg høre en stemme som på engelsk sa at jeg bare burde synce inn sanger. Hvordan jkan jeg det, når maskinen min ikke vil vise meg at den har tatt i mot Mp3-spilleren?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Hva gjør en med en "død" Windows Vista som ikke vil ta i mot Mp3-spilleren fra Apple? Skjer jo ingenting...alt er jo klart: itunes og sangene står klare, men ser jo ikke noe å koble de til/overføre til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå