Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #21 Del Skrevet 13. oktober 2003 Clooney var lekker i Tarantinofilmen: From Dusk to Dawn; ellers så blir han litt for pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. oktober 2003 #22 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har forøvrig også lagt merke til at kvinnene ofte er ganske mye yngre enn mennene de spiller mot, men nå er vel ikke kombinasjonen Clooney/Lopez det værste eksemplet jeg har sett... Lopez er vel ikke akkurat 21 hun heller. Jennifer Enig. For meg er det atskillig mer urealistisk med koblingen Zetha -Jones og Sean Connery... For ikke sankke omalle damene Cliffern har hattdet siste tiåret, alderen tatt i betraktning. Idiotisk spør du meg. Ikke rart damer over 35 i Hollywood har problemer med å få seg jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2003 #23 Del Skrevet 13. oktober 2003 For meg er det atskillig mer urealistisk med koblingen Zetha -Jones og Sean Connery... Nettopp! Dette til tross for at Sean Connery stadig er en flott mann, men sammen med Zetha - Jones blir han litt for mye bestefar synes jeg. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #24 Del Skrevet 13. oktober 2003 Problemet er egentlig at til en viss grad så går ikke menn "ut på dato" på samme vis som kvinner gjør; likevel så blir d bare latterlig å tenke seg en sjøl m en fyr som er 40 år eldre. Uansett hvor lekker denne mannen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #25 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg syns han er gått ut på dato, for lenge siden. Hvem vil vel ha en gammel gråhåret gubbe? Nei takk som byr. Jeg vil ha en som er ung og spenstig, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2003 #26 Del Skrevet 13. oktober 2003 Flotte kvinner som Michelle Phiffer får jo sånn stort sett kun roller som mødrene nå, mødre til kvinner som er 10 år yngre enn seg selv. Men Sean Connery kan fortsatt være superelsker! Ikke noen tvil om at kvinner går ut før på dato enn menn. Det er vel sånn stort sett menn som styrer Hollywood bransjen også... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #27 Del Skrevet 13. oktober 2003 Michelle er jo egentlig bare d deiligste Gud har skapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 13. oktober 2003 #28 Del Skrevet 13. oktober 2003 Han er ordentlig mann og hadde tatt han uten betenkningstid!!!! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 13. oktober 2003 #29 Del Skrevet 13. oktober 2003 Michelle er jo egentlig bare d deiligste Gud har skapt... Sexysaide er lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #30 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sexysaide er lesbisk. Sexy Sadie er bifil Noe faste brukere her inne vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #31 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sexy Sadie er bifil Noe faste brukere her inne vet Sexysaide foretrekker kvinner fremfor menn fordi hun synes det flotteste som er skapt er en kvinne, og ikke en mann. I så måte heller du mer i retning av å være lesbisk, selv om du teknisk sett er bifil. Tror ikke mange menn ville sluppet unna med å si: "Sean Connery er det flotteste Gud har skapt", uten at andre menn og kvinner ville INSISTERT på at vedkommende var 100% HOMO og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #32 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og denne gjesten kjenner meg bare så godt.... Sexy Sadie elsker primært menn og deretter kvinner. Dog er kvinner generelt en mere estetisk opplevelse enn menn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 13. oktober 2003 #33 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og denne gjesten kjenner meg bare så godt.... Sexy Sadie elsker primært menn og deretter kvinner. Jeg forholder meg naturligvis kun til det du skriver i innleggene dine. Når du sier at en kvinne og ikke en mann er det vakreste du vet må det bety at du liker kvinner bedre enn menn. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #34 Del Skrevet 13. oktober 2003 Når jeg har laget en tråd hvor jeghar kringkastet at jeg elsker menn går du ut ifra at jeg er lesbisk??? Du henger ikke på greip mann. Verdens vakreste mann er Alex Popov; den fyren jeg linket ett bilde til i tråden : Jeg elsker menn. HM har brukt ham i undertøysreklame foresten... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 13. oktober 2003 #35 Del Skrevet 13. oktober 2003 Når jeg har laget en tråd hvor jeghar kringkastet at jeg elsker menn går du ut ifra at jeg er lesbisk??? Du henger ikke på greip mann. Verdens vakreste mann er Alex Popov; den fyren jeg linket ett bilde til i tråden : Jeg elsker menn. HM har brukt ham i undertøysreklame foresten... :oops: Det som ikke henger på greip er det du nå sier, sammenlignet med at du sa at Michelle var det vakreste Gud hadde skapt. Hvem er mest attraktiv? Alex Popov, eller Michelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #36 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det som ikke henger på greip er det du nå sier, sammenlignet med at du sa at Michelle var det vakreste Gud hadde skapt. Hvem er mest attraktiv? Alex Popov, eller Michelle? La oss ta dette en gang til: Michelle Pfeiffer er verdens vakreste kvinne Alex Popov er verdens vakreste mann. Jeg sier: Ja takk!!!!Bege deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #37 Del Skrevet 14. oktober 2003 Michelle er jo egentlig bare d deiligste Gud har skapt... Næhei! Skal vi snakke om damer så står Angelina Jolie øverst på lista mi ihvertfall. Clooney er kjedelig! (kjæresten min er myyyyyye finere...tralala...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #38 Del Skrevet 14. oktober 2003 Back to case, her.... Jeg falt for George Clooney allerede veeeldig tidlig på nittitallet, da han spilte poiltimann i dramaserien "Søstre" som gikk på TVN. Deretter dukket han opp som barnelege i Akutten. Hmm...... Først en grei potiltimann som tar seg av en jentunge som blir voldtatt og moren hennes.... Så usansynnlig sjarmerende barnelege...... Hm...... Definitivt my kind of guy.... Og jeg så han først!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #39 Del Skrevet 14. oktober 2003 Finnes ingen deiligere mann en Clooney! Yammi! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 14. oktober 2003 #40 Del Skrevet 14. oktober 2003 Han er jo den eneste som kan stille seg i klasse med Richard Gere. Syns Clooney er den mest sexy som finnes jeg da - men så er jeg ikke 15 heller eller 20 for den saks skyld. Han er jo ikke ung da, men sexy er han jammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå