Gjest Linea_realist Skrevet 14. oktober 2003 #41 Del Skrevet 14. oktober 2003 Han er jo den eneste som kan stille seg i klasse med Richard Gere. Syns Clooney er den mest sexy som finnes jeg da - men så er jeg ikke 15 heller eller 20 for den saks skyld. Han er jo ikke ung da' date=' men sexy er han jammen.[/quote'] Fortell hva som er så sexy med han da. Han ser jo dum og klumsete ut, så hva er det som du finner tiltrekkende ved han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 14. oktober 2003 #42 Del Skrevet 14. oktober 2003 Alt selvfølgelig. Og heldig er jeg og nå som jeg vet at du ikke vil prøve å stjele ham fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. oktober 2003 #43 Del Skrevet 14. oktober 2003 Back to case, her.... Jeg falt for George Clooney allerede veeeldig tidlig på nittitallet, da han spilte poiltimann i dramaserien "Søstre" som gikk på TVN. Jepp, det var da jeg virkelig så hvordan drømmemanne så ut...ble fast seer av søstre, jeg og :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. oktober 2003 #44 Del Skrevet 14. oktober 2003 ...noe sånt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 15. oktober 2003 #45 Del Skrevet 15. oktober 2003 liker ingen av dem,jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå