Gå til innhold

Sexsymbol? PUH! George Clooney har blitt en gammel gris!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Linea_realist

Ser vi på de mediene framstiller som sexsymboler kan vi begynne å lure! Jeg så nettopp Out of sight med George Clooney, og er det ærlig talt noen kvinner som kan tiltrekkes av denne mannen? Det er ihvertfall slik han markedsføres! Og en slik gris skal spille i en romantisk komedie med Jennifer Lopez? Hun utklasser han i alle scenene, mens han bare står der, ser ned i bakken og smiler som en gammel kåting!!!

Og dette søppelet selger de til oss! Hvem vil vel tro på en kjærlighetshistorie mellom Clooney Og Lopez? Han ville ALDRI hatt en sjanse på å få henne (eller en annen dame som henne) i virkeligheten!

Urealistisk tøv, slikt skal kvinner framstilles?? Som om vi blir tiltrukket av en stygg gammel gris?

nei vet du hva! enhver med litt grep om virkeligheten vil ALDRI kjøpe noe så urealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde ikke lagt meg ned og blånekta' date=' for å si det sånn :sjarmor:[/quote']

Kanskje bare lagt deg ned??? :sjarmor:

Det fins vel dem jeg hadde hatt vondere for å motstå, men han er ikke dum nei.. *sikle*

Suz :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linea_realist

Forhåpentligvis er dette bare noe dere sier på internet, ellers er dere ganske desperate (eller horete!).

Han ser jo bare klumsete og dum ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Forhåpentligvis er dette bare noe dere sier på internet, ellers er dere ganske desperate (eller horete!).

Han ser jo bare klumsete og dum ut.

:ler: Linea, hvor gammel er du da. Hvis du er i begynnelsen av 20 åra, da skjønner jeg din forargelse (not :o ) clooney er jo direkte dritlekker og må bare si meg enig i at jeg hadde tatt han uten å blunke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette varierer innenfor de enkelte aldersgrupper og selvfølgelig også generelt hvordan smak man har. Hvis du synes han er en gammel gris er du kanskje ganske ung? Jeg har forøvrig også lagt merke til at kvinnene ofte er ganske mye yngre enn mennene de spiller mot, men nå er vel ikke kombinasjonen Clooney/Lopez det værste eksemplet jeg har sett... Lopez er vel ikke akkurat 21 hun heller.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Linea, hvor gammel er du da. Hvis du er i begynnelsen av 20 åra, da skjønner jeg din forargelse (not :o ) clooney er jo direkte dritlekker og må bare si meg enig i at jeg hadde tatt han uten å blunke :wink:

Høh, jeg er da i begynnelsen av 20-åra ( 22) men jeg tenker ikke sånne tanker tenk! :ler:

Men jeg håper du ikke tar alt her inne like alvorlig Linea Realist.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...