AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Hvis du googler ordet "voksenakne" er de to første treffene du får fra Kvinneguiden. Det ene er en artikkel der en lege anbefaler en sunnere livsstil; riktig kosthold, nok søvn, lite stress osv., + at man absolutt ikke bør smøre masse produkter på huden. I den andre artikkelen er det en hudpleier som mener at det viktigste er en god hudpleierutine med gode produkter... Man kan bli forvirret av mindre... Selv er jeg 36 år og har fortsatt utbrudd fra tid til annen. Har prøvd mange produkter, både fra lege (Aberela og Dalicin), hudpleier(MD Formulation, Exuviance, PCA), apotek og parfymeri. Noen gjør det verre, mens andre ser ut til å gi en kortvarig bedring. Har slitt med lett akne nå i 23 år, og har prøvd mye, kostholdsråd og vitamintilskudd pluss behandlinger hos hudpleier. Alle forbedringer har vært kortvarige. Noen andre som har plagdes med det samme som har noen tanker omkring dette? Noen som har klart å finne en "kur" som virkelig virker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 Heija Jeg kjenner meg igjen i det du sier om motstridende råd, ja... leger sier én ting, hudleger en annen, og de forskjellige hudpleierne jeg har vært hos har også forskjellige meninger om hva som er "best" for huden. Har dessverre ingen råd for hva du kan prøve, ville bare si at jeg også opplever denne forvirringen... har også blitt fortalt at det er det psykiske som slår inn, og at for det har de en kjempefin krem som gjør underverker og fikser huden på null komma null! ....dårlig gjort når man gjerne er smådesperat og er villig til å prøve det meste... nesten som om de ser det på deg på lang vei, og kun er ute etter penger (er jo ikke akkurat billige produkt de foreslår), og ikke etter å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 13. november 2010 #3 Del Skrevet 13. november 2010 Når man har prøvd "alt annet" så er det en finnes det en (ganske ekstrem) løsning; Roaccutan. Du kan søke både her inne (vet at det er noen her som har hatt god hjelp av legemiddelet her) og på nettet ellers. Veien videre er via fastlegen til hudlege som vurderer om du er kandidat. Men jeg ville prøvd pensling fra md formulations først, hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #4 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg tror at hos mange som hos meg selv så kommer disse kvisene innenfra.Jeg går på diane og tetracyklin da er huden min fin så fort jeg slutter så kommer de tilbake igjen.Jeg vil ha en kur som får de bort for alltid...Jeg har slitet med kviser siden jeg var 17 er 25 nå.Har også mye arr fra gamle kviser osv.Tanken på å gå uten foundation finnes ikke den er på ellers ser jeg ut som en kjøtt kake i trynet.Dette er seriøst helt forferdelig og skulle ønske jeg bare kunne bli kvitt disse kvisene for alltid:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #5 Del Skrevet 13. november 2010 TS her. Føler ikke at problemet er så ille at jeg kunne tenke meg å prøve Roaccutan, det er jo tross alt en del bivirkninger med dette.. Ja, det stemmer sikkert at det psykiske spiller inn, merker at det blir verre i perioder med mye stress på jobben. Leste et sted at stress produserer et stoff, eller var det hormon, som gir mer kviser. Men skjønner ikke helt hvorfor noen skal være mer utsatt for å få kviser av stress? Alle stresser vel fra tid til annen, og mange har jo en gullende ren hud for det! Nei, nå har jeg bestilt et par produkter fra MD Formulation, som jeg ikke har prøvd før. Følte i alle fall at MD produktene ga rask og god effekt. Er noen år siden siste jeg tok en MD-kur, og husker ikke nå hvorfor jeg sluttet. Tror jeg syntes huden ble tynn og sår etter en stund. Har bestilt MD Vit-A plus Clearing Complex, og Moisture Defense Antioxidant Creme fra feelunique.com. Har noen arr og en pigmentflekk i tillegg, så håper det kan bli litt bedring nå i løpet av vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #6 Del Skrevet 13. november 2010 .... Har bestilt MD Vit-A plus Clearing Complex, og Moisture Defense Antioxidant Creme fra feelunique.com. Har noen arr og en pigmentflekk i tillegg, så håper det kan bli litt bedring nå i løpet av vinteren! Jeg opplever at "... Creme" blir for fet for min hud, slik at talgen i huden "hindres utløp". Hvis du ser på anbefalinger av ansiktskremer fra MD Formulations - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN - er det lettere fuktprodukter som blir anbefalt, eksempelvis "... Gel" og ".... Lotion", der man sliter med acne/porer/sorte prikker. Og siden man bør avslutte med ansiktskrem med faktor (eks. MD Formulations sin http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Moisturizer-SPF-20/43016,default,pd.html?start=3&cgid=MDF_PROTECT ), kan det være godt for uten med ett litt lettere fuktprodukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #7 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg opplever at "... Creme" blir for fet for min hud, slik at talgen i huden "hindres utløp". Hvis du ser på anbefalinger av ansiktskremer fra MD Formulations - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN - er det lettere fuktprodukter som blir anbefalt, eksempelvis "... Gel" og ".... Lotion", der man sliter med acne/porer/sorte prikker. Og siden man bør avslutte med ansiktskrem med faktor (eks. MD Formulations sin http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Moisturizer-SPF-20/43016,default,pd.html?start=3&cgid=MDF_PROTECT ), kan det være godt for uten med ett litt lettere fuktprodukt. jeg er helt enig med deg kremen ble sikkelig fet jeg fikk mer kviser av den,jeg bruker lotion fra md pluss serium og clearing complex er veldig sterk ts den er for å tørke ut kvisene ikke ha på hele huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #8 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg opplever at "... Creme" blir for fet for min hud, slik at talgen i huden "hindres utløp". Hvis du ser på anbefalinger av ansiktskremer fra MD Formulations - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Problem%20Prone&objectType=SkinRegimen&cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN - er det lettere fuktprodukter som blir anbefalt, eksempelvis "... Gel" og ".... Lotion", der man sliter med acne/porer/sorte prikker. Og siden man bør avslutte med ansiktskrem med faktor (eks. MD Formulations sin http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Moisturizer-SPF-20/43016,default,pd.html?start=3&cgid=MDF_PROTECT ), kan det være godt for uten med ett litt lettere fuktprodukt. Hmm.. Takk for opplysningen. Forstår jeg deg rett når du mener at jeg egentlig ikke trenger en egen fuktkrem, dersom jeg skal bruke krem med faktor over? Synes også det høres mye ut hvis jeg først skal smøre på serum, så fuktighetskrem, og deretter krem med faktor. Men jeg bor i nord, og der er det mørketid nå. Trenger vel egentlig ikke faktor før nærmere våren nå. Kanskje en lotion er mer fornuftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #9 Del Skrevet 13. november 2010 jeg er helt enig med deg kremen ble sikkelig fet jeg fikk mer kviser av den,jeg bruker lotion fra md pluss serium og clearing complex er veldig sterk ts den er for å tørke ut kvisene ikke ha på hele huden. Hei, takk for tipset. Tror jeg skal se om det fortsatt er tid for å avbestille cremen og heller bestille lotion. Clearing complex valgte jeg mest for arr og pigmentflekken min, tenker å bruke den mer lokalt og ikke nødvendigvis hver dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #10 Del Skrevet 13. november 2010 Hmm.. Takk for opplysningen. Forstår jeg deg rett når du mener at jeg egentlig ikke trenger en egen fuktkrem, dersom jeg skal bruke krem med faktor over? Synes også det høres mye ut hvis jeg først skal smøre på serum, så fuktighetskrem, og deretter krem med faktor. Men jeg bor i nord, og der er det mørketid nå. Trenger vel egentlig ikke faktor før nærmere våren nå. Kanskje en lotion er mer fornuftig? Siden du bor nord, så trengs ikke solkrem når det er mørketid. Men for alle andre: Mange tror at det ikke er nødvendig med beskyttelse mot solen om vinteren, men det er UVA-strålingen som gjør at huden eldes (90% av aldringsprosessen i huden skyldes sol. UVA-strålene har samme styrke hele dagen - sommer som vinter. MD Formulations solkremer inneholder solfilter med markedets høyeste beskyttelse mot UVA-stråler - og dermed også mot rynker, pigmentforandringer, hudkreft og andre solskader. I mørketiden kan det være nok med lotion, hvis du ikke er plaget med fuktfattig hud. Utenom er det kjempeviktig å bruke solfaktor, både for å beskytte huden, men spesielt viktig hvis man bruker produkter med glycolic acid. Og da kan man vurdere om det er nok med ansiktskrem med faktor, eller om man bør tilføre fukt under (lotion hvis man sliter med fet hud eller acne, også for de med normal/kombinert. Er man i tvil, sjekk inne på http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN&objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen ). Selv bruker jeg både "ekstra care, hydrate & protect" (som MD Formulations selv kaller det - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN&objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen Her er forresten en oversikt over det jeg bruker (for å bedre kombinert fuktfattig hud med pigmentflekk og ett sprengt blodkar): Dag: * Facial Cleanser (cleanse) - Continuous Renewal Serum (correct) - Critical Care Calming Gel (extra care) - Moisture Defense Antioxidant Lotion + Moisture Defense Antioxidant Eye Creme (hydrate) - Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 (protect) (alt fra MD Formulations) Kveld * Facial Cleanser (cleans) - Vit-A-Plus Illuminating Serum + Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex (correct) - Critical Care Skin Repair Complex (extra care) - Critical Care Shielding Creme (hydrate) (alt fra MD Formulations) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #11 Del Skrevet 13. november 2010 Har du prøvd dyprens hos hudpleier? Gjøres dette med jevne mellomrom (kanskje en gang i måneden) vil jeg tro at det hjelper en del. Jeg har tatt dyprens en gang, og huden ble mye bedre! Aberet er jo at det koster relativt mye, men det er jo verdt å prøve ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #12 Del Skrevet 14. november 2010 Er også lurt å tenke på at dyprens ikke er for alle. Jeg bestilte meg en generell hudpleietime for noen måneder siden, og da ville hudpleieren gi meg dyprens i tillegg (går ut ifra at du mener klemming av sorte prikker etc?). Hun måtte gi seg etter bare fem minutt, fordi "huden min reagerte så dårlig på det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #13 Del Skrevet 14. november 2010 Siden du bor nord, så trengs ikke solkrem når det er mørketid. Men for alle andre: Mange tror at det ikke er nødvendig med beskyttelse mot solen om vinteren, men det er UVA-strålingen som gjør at huden eldes (90% av aldringsprosessen i huden skyldes sol. UVA-strålene har samme styrke hele dagen - sommer som vinter. MD Formulations solkremer inneholder solfilter med markedets høyeste beskyttelse mot UVA-stråler - og dermed også mot rynker, pigmentforandringer, hudkreft og andre solskader. I mørketiden kan det være nok med lotion, hvis du ikke er plaget med fuktfattig hud. Utenom er det kjempeviktig å bruke solfaktor, både for å beskytte huden, men spesielt viktig hvis man bruker produkter med glycolic acid. Og da kan man vurdere om det er nok med ansiktskrem med faktor, eller om man bør tilføre fukt under (lotion hvis man sliter med fet hud eller acne, også for de med normal/kombinert. Er man i tvil, sjekk inne på http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN&objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen ). Selv bruker jeg både "ekstra care, hydrate & protect" (som MD Formulations selv kaller det - http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/Experience-Detail?cgid=MDF_TIPSANDADVICE&subCat=MDF_SKINREGIMEN&objectId=Regimens%20at%20a%20Glance%3a%20Combo%2fNormal&objectType=SkinRegimen Her er forresten en oversikt over det jeg bruker (for å bedre kombinert fuktfattig hud med pigmentflekk og ett sprengt blodkar): Dag: * Facial Cleanser (cleanse) - Continuous Renewal Serum (correct) - Critical Care Calming Gel (extra care) - Moisture Defense Antioxidant Lotion + Moisture Defense Antioxidant Eye Creme (hydrate) - Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 (protect) (alt fra MD Formulations) Kveld * Facial Cleanser (cleans) - Vit-A-Plus Illuminating Serum + Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex (correct) - Critical Care Skin Repair Complex (extra care) - Critical Care Shielding Creme (hydrate) (alt fra MD Formulations) TS her. Oi, det var mange produkter! Brukte "full pakke" med rens og serum og fukt for noen år siden, men følte vel at det bare var unødig mye å betale for rensekrem til huden. Forsøker å holde produktnivået på et minimum, ikke av økonomiske hensyn da, men jeg prøver vel å få til en gylden middelvei mellom de to motstridende rådene jeg nevnte i innledningen Uansett, tusen takk for konstruktive svar, det er alltid godt å høre fra andre som har samme problemet. Føler at det er vel så nyttig og kanskje bedre enn bare å høre på hudpleiere (som jo tross alt får provisjon av salget). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #14 Del Skrevet 14. november 2010 TS her. Oi, det var mange produkter! Brukte "full pakke" med rens og serum og fukt for noen år siden, men følte vel at det bare var unødig mye å betale for rensekrem til huden. Forsøker å holde produktnivået på et minimum, ikke av økonomiske hensyn da, men jeg prøver vel å få til en gylden middelvei mellom de to motstridende rådene jeg nevnte i innledningen Uansett, tusen takk for konstruktive svar, det er alltid godt å høre fra andre som har samme problemet. Føler at det er vel så nyttig og kanskje bedre enn bare å høre på hudpleiere (som jo tross alt får provisjon av salget). Jeg håper du bestiller disse produktene fra nette da de er mye billigere.Spessielt md formulations.Hvorfor prøver du ikke md adult blemish kit,den bruker jeg og den er veldig bra føler huden min har bedret deg veldig.Der for du med lotion og clearing complex i tillegg et serium som er bra for å arrene fra gamle kviser.Jeg vil abosulutt anbefale deg den,jeg har bruk for alle produktene der.Nå skal jeg bestille meg maske og peelingen også fra md.feelunique selger md mye billigere enn hudpleie salonger.Den md kitten for du for ca 445 kr,mens i salongen koster den 1000 kr.Ta en titt derhttp://www.feelunique.com/p/md-formulations-Adult-Anti-Blemish-Kit. Hilsen en jente som forstår deg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #15 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg håper du bestiller disse produktene fra nette da de er mye billigere.Spessielt md formulations.Hvorfor prøver du ikke md adult blemish kit,den bruker jeg og den er veldig bra føler huden min har bedret deg veldig.Der for du med lotion og clearing complex i tillegg et serium som er bra for å arrene fra gamle kviser.Jeg vil abosulutt anbefale deg den,jeg har bruk for alle produktene der.Nå skal jeg bestille meg maske og peelingen også fra md.feelunique selger md mye billigere enn hudpleie salonger.Den md kitten for du for ca 445 kr,mens i salongen koster den 1000 kr.Ta en titt derhttp://www.feelunique.com/p/md-formulations-Adult-Anti-Blemish-Kit. Hilsen en jente som forstår deg veldig godt. Hei, Ja, jeg har bestilt fra feelunique, men tenkte ikke på at jeg kunne bestilt den kit'en først da.. Dumt, men nå får jeg prøve clearing complex og lotion først, så får jeg se da og det hjelper noe Veldig bra å se at så mange føler at MD er den serien som har mest effekt, er mye (og dyre) produkter der ute, og man blir anbefalt mye forskjellig av hudpleiere. Men ingen vet bedre hva som virker enn de som har problemhud selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #16 Del Skrevet 14. november 2010 Hei, Ja, jeg har bestilt fra feelunique, men tenkte ikke på at jeg kunne bestilt den kit'en først da.. Dumt, men nå får jeg prøve clearing complex og lotion først, så får jeg se da og det hjelper noe Veldig bra å se at så mange føler at MD er den serien som har mest effekt, er mye (og dyre) produkter der ute, og man blir anbefalt mye forskjellig av hudpleiere. Men ingen vet bedre hva som virker enn de som har problemhud selv! Jeg stoler på md og de produktene er drøye i bruk du trenger noen få dråper av seriumet det samme med lotion så de varer lenge.Jeg har hatt den lille kitten i over en måned nå og den er forsatt halvfull:)Jeg vil annbefale deg den absulutt da får du med en rens også.Det er viktig å rense huden også for oss som sliter.Bruker du mineral foundation?Hvis ikke bør du gjøre det.Den tetter ikke porene og er bedre for huden enn vanlig faundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #17 Del Skrevet 14. november 2010 MD Formulations er dessverre dyrt, men heldigvis kan man få produktene rimeligere på nettet. Og er man prisbevisst kan der være mye å hente. Jeg bestiller som oftest fra http://www.prettyskin4less.com/ , men sjekker alltid prisene mot Feelunique. Anbefaler også kit, får prøvd ut flere produkter uten å legge for mye penger i det. Det siste kitet jeg har anskaffet meg var md formulations Luminous Skin Kit , fikk da masken på kjøpet. Hos http://www.prettyskin4less.com/ får man forresten salongstørrelser i enkelte av produktene, og noen av de er faktisk rimeligere enn ordinær størrelse. Og her finner man rabatter - alltid kjekt å ta med seg: http://www.prettyskin4less.com/t-everydaysavings.aspx http://www.kupongkode.com/feelunique Viser noen prissammenligninger (har ikke tatt med rabatter): MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion: * $50.00/NOK 297,00 for 30ml hos Prettyskin4less * $80.00/NOK 475,00 for 120ml hos Prettyskinless * £40,50/NOK 387,00 for 30ml hos Feelunique (inkl. frakt) MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Creme: * $35.00/NOK 208,00 for 15ml hos Prettyskin4less * $30.00/NOK 178,00 for 30ml hos Prettyskin4less (salongstørrelsen er billigst) * £35.10/NOK 335,00 for 15ml hos Feelunique (inkludert frakt) MD Formulations Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex * $53.00/NOK 315,00 for 15ml hos Prettyskin4less * $36.00/NOK 214,00 for 30ml hos Prettyskin4less (salongstørrelsen er billigst) * £40,50/NOK 387,00 for 15ml hos Feelunique (inkludert frakt) Selv har jeg valgt salongstørrelser der det har vært mulig. Dyrere i innkjøp, men billigere i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #18 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg stoler på md og de produktene er drøye i bruk du trenger noen få dråper av seriumet det samme med lotion så de varer lenge.Jeg har hatt den lille kitten i over en måned nå og den er forsatt halvfull:)Jeg vil annbefale deg den absulutt da får du med en rens også.Det er viktig å rense huden også for oss som sliter.Bruker du mineral foundation?Hvis ikke bør du gjøre det.Den tetter ikke porene og er bedre for huden enn vanlig faundation. Ja, jeg bruker GloMinerals, synes de er fabelaktige til min hud: ) Ja, jeg stoler også på MD, men ønsker mest å bruke det ved behov, dvs i perioder når huden min sliter. Tenker ellers at "less is more" når det gjelder å smøre mye produkter på huden. Hvis man feks bruker lypsyl hver dag blir man avhengig av det fordi huden på leppene slutter å produsere nok fukt selv. Tenker det samme om huden, så jeg streber alltid etter å finne den rette balansen med færrest mulig produkter. Tenk så fint det hadde vært om man ikke hadde treng å smøre NOENTING på huden! Ja, bortsett fra solkrem om sommeren, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #19 Del Skrevet 14. november 2010 ... Hvis man feks bruker lypsyl hver dag blir man avhengig av det fordi huden på leppene slutter å produsere nok fukt selv. Tenker det samme om huden, så jeg streber alltid etter å finne den rette balansen med færrest mulig produkter. Produkter som ikke gjør noe annet enn å legge seg utenpå huden, som ditt eksempel Lypsylen, vil ha den effekten. Dette vil ikke gjelde MD Formulations. Eksempelvis skal man med Moisture Defense Antioxidant Lotion: With continued use, fine lines diminish, and moisture levels surge. Videre er den: Intensivt fuktighetsgivende, helende og elastisitetsøkende antioksidant-serum, som også styrker hudbarrieren. Den skal altså forandre på huden, slik at etter bruk skal huden ha gjenopprettet bl.a. fukt og elastisitet. Det samme gjelder også serumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #20 Del Skrevet 15. november 2010 Er også lurt å tenke på at dyprens ikke er for alle. Jeg bestilte meg en generell hudpleietime for noen måneder siden, og da ville hudpleieren gi meg dyprens i tillegg (går ut ifra at du mener klemming av sorte prikker etc?). Hun måtte gi seg etter bare fem minutt, fordi "huden min reagerte så dårlig på det". Hm.. Det visste jeg ikke. Jeg har svært sensitiv hud, men det gikk nå fin-fint med meg allikevel. Men sensitivitet har kanskje ikke noe med saken å gjøre.. Uansett vil jeg nå si at det er verdt å prøve ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå