Gjest ikke logget inn Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 Lurer på om man ikke blir forelsket på samme måte etterhvert som man blir eldre. Jeg savner den pirringen og all spenning rundt det. Møter jeg noen jeg liker blir det liksom på en helt annen måte. Prøver å se om han duger som far, er snill og oppmerksom. Føler ingen pirring eller nervøsitet før jeg treffer han. Er 32 og singel. Har vært singel i 3 år og vil ikke være alene resten av livet men syns den biten å møte noen er blitt så kjedelig. Blir man ikke forelsket slik man ble når man er yngre eller har jeg ikke truffet den riktige? Er det noen her som har blitt hodestups forelsket etter å ha fyllt 30? Trist hvis det blir borte?
Gjest Madam Felle Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg ble hodestupt forelsket i min kjære, og jeg var da 29 år Det pirret, og jeg hadde sommerfugler i magen før jeg skulle treffe han Selv om jeg tenkte de samme tingene som du gjør, var det likevel en spenning der, og det tror jeg kommer av at han var den rette Jeg tror ikke du har møtt den rette siden du ikke føler det slik. Bare vent, en dag blir det din tur, og da kan du skrive inn her og fortelle om den herlige følelsen du har da
Gjest Gjest nu Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 Det var godt å høre. Jeg skal selfølgelig fortelle alle her inne det, dersom det skulle skje. Spørre om råd også tenker jeg.
Litago Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Er det noen her som har blitt hodestups forelsket etter å ha fyllt 30? *rekker opp hånden* Joda, jeg skal love deg at det går ann å bli forelsket etter fylte 30! Den eneste forskjellen for meg var at noe av nervøsiteten forsvant. Du vet, den delen som omhandlet om jeg var riktig kledd, om jeg kom til å si noe dumt osv.osv. Men pirringen var/er der! Jepp! Ikke noe tvil om det!
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Er det noen her som har blitt hodestups forelsket etter å ha fyllt 30?? Ikke personlig, men kjenner en som mistet helt fortfestet rundt 50 års alderen og ei gammel tante i familien traff en ny mann når hun var nærmere 70 - og jeg har aldri sett noen fnise og rødme så mye... Hun var forelska hun! Ergo - slapp av... Suz
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Bestemoren til en veninne av meg ble nyforelsket i en alder av noen- og søtti.. Syns det er så fint å tenke på :D
Lula Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Faren min ble vanvittig foreslket i en alder av 55 år, så jeg tror neppe håpet er ute for deg heller :-)
Gjest Brunhilde-på jobb Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Det er klart vi kan bli forelsket etter fylte 30 - men jeg tror nok at det av og til "krever" litt mer og med det mener jeg at man kanskje skal kjenne "objektet" for forelskelsen litt bedre før det tar helt av enn det man skulle da man var helt ung... Dette ble en lang setning. Trekk pusten dypt og les.
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg merker i alle fall at det blir vanskeligere og vanskeligere å forelske meg jo eldre jeg blir. Lurer på hva det skyldes? Kanskje fordi erfaring har lært meg hva jeg vil ha og hva jeg ser etter? Kvalitet fremfor kvantitet... Som regel i alle fall... :blunke:
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg traff min mann etter fylte 30 - og det var vel så mye vissheten om at dette var den jeg ville ha - om pirringen og det hodestupse forelskelsen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg ble forelsket da jeg var 35, og har aldri opplevd maken! Det var virkelig kjærlighet ved første blikk. Denne forelskelsen har nå vart i 16 måneder, og jeg blir fortsatt helt satt ut når vi møtes. Denne forelskelsen er sterkere enn jeg noengang har følt i hele mitt liv!! Forelskelse har da ikke noe med alder å gjøre!! (Han er 45 og har følt det samme som meg fra første stund)
Dina Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 Er det noen her som har blitt hodestups forelsket etter å ha fyllt 30? JEPP, like fantastisk som da jeg var 20 år! Lykke til, det skjer nok for deg også!
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Uten tvil! Jeg synes ikke jeg blir like lett forelsket som jeg ble før, men når jeg først blir det er det like håpløst, forvirrende, plagsomt, altoppslukende, berusende som i "gamle dager", og nå er jeg over førti! Men som sagt; det er lengre mellom hver gang, og det går fortere over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå