Gjest gjest_usikker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Skrev her inne for en ukes tid siden fordi jeg er litt usikker på han jeg har vært sammen med i ca 3 mnd. Han henger fortsatt med meg og har invitert meg over i kveld - for noen dager siden lagde jeg meg en fake match-konto for å se om han fortsatt har sin, fordi jeg er så usikker på ham. Så sendte jeg ham en blunk - og igårkveld blunket han tilbake til den falske kontoen min, samtidig som han poket meg på facebook! Nå skal jeg på besøk til ham om en times tid - men det koker inni meg!! Kan jo ikke hive det i trynet på ham, noen tips om hvordan jeg kan gå fram for å finne ut hva han gjør på match fortsatt? Eller hva i alle dager skal jeg gjøre?? Han snakker jo om å treffe ungene mine - omtrent begynnt å planlegge neste sommer osv, så jeg fatter ikke hva han gjør inne på match fortsatt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Du kan jo sånn spørre sånn helt tilfeldig om hva han synes om nettdating, og om han har drevet med det selv? Da kan du jo se hva han svarer
Gjest ts Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Du kan jo sånn spørre sånn helt tilfeldig om hva han synes om nettdating, og om han har drevet med det selv? Da kan du jo se hva han svarer Vi møttes faktisk på match da, men jeg har sperret min konto og det vet han. Tenkte å si noe sånt som at - jeg er så glad for at jeg har truffet deg, så slipper jeg peset med match lenger - eller noe sånt. For å se hva han svarer. Kan jo liksom ikke ta helt av heller da, må prøve å ta dette på en lur måte.
Gjest anonym Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Det hadd eikke jeg akseptert, han er i forhold med deg hvorfor i all verden skal han flørte med andre på match ??? Ja spør han om liker nettdating eller hva han synes om det, du kan jo si at du haar en venninne som oppdaget at typen flørtet med andre på nettet, hva han synes om det hehe, lyver han eller innrømmer ikke noe da vet du sikkert om han lyver til deg 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Vi møttes faktisk på match da, men jeg har sperret min konto og det vet han. Tenkte å si noe sånt som at - jeg er så glad for at jeg har truffet deg, så slipper jeg peset med match lenger - eller noe sånt. For å se hva han svarer. Kan jo liksom ikke ta helt av heller da, må prøve å ta dette på en lur måte. Ok, jeg skjønner. Da vile jeg nok spurt litt lurt ja.. At du var så heldig som traff en slik mann over nettet, og hvor glad du var da du sperret kontoen din, eller noe. Jeg hadde ikke likt at kjæresten surfet på sjekkesteder, håper det løser seg for dere. Lykke til!
Gjest ts Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Ok, jeg skjønner. Da vile jeg nok spurt litt lurt ja.. At du var så heldig som traff en slik mann over nettet, og hvor glad du var da du sperret kontoen din, eller noe. Jeg hadde ikke likt at kjæresten surfet på sjekkesteder, håper det løser seg for dere. Lykke til! Takk - skal over til han nå - så da skal jeg snakke litt tilfeldig med han etter nytt på nytt. Huff, gruer meg litt...
Djungelvrål Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Han er ikke seriøs enkelt og greit. Må du ha det inn med t-skje? 1
Gjest Layla Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Nå som du er i en situasjon hvor det "koker inni deg" så tror jeg at det kommer til å skinne ganske tydelig gjennom at du vet at han er inne på match fortsatt og lurer på hva han gjør der, derfor ville jeg nok heller bare spurt rett ut hvorfor. Istedetfor å hinte og finte
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Reagerer ingen på at TS har opprettet falske profiler for å teste han? Virker som det er godtatt og vanlig å snoke og snike blant mange av damene her.... Hvorfor ikke snakke med han eller droppe han?
Titti72 Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Vært sammen i 3 mnd. Møttes på Match, altså en totalt ukjent og fremmed mann for 90 dager siden. Planlegger å hilse på barna dine. Vurderer planer sommerferie. Du syns ikke det er et større problem at dere går litt for fram her da? Du kjenner jo ikke fyren engang.
Gjest ts Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 Ja vi går kanskje litt fort fram, men vi er voksne folk - i slutten av 30-årene begge to - og vet hva vi ser etter og føler vi har blitt godt kjent veldig fort. Men tar det jo litt rolig og med tanke på barna. Vil gi ham en sjanse til å stenge kontoen sin av seg selv uten at jeg skal be ham om det. Så jeg nevnte til han ikveld at jeg er veldig glad for å ha truffet en så herlig mann som han og at jeg slipper styret på match lenger - han sa ingenting. Snakket litt mer om hvor godt jeg liker han og sånt - og han responderte bra der. Jeg vil vente og se i noen dager om kontoen fortsatt er der - tror ikke han merket hva jeg drev med, men håper noe gikk inn bakveien og at han tar hintet på en måte. Hvis den fortsatt er der og han bruker den i løpet av neste uke så kommer jeg til å konfrontere ham med det og finne ut hvor seriøs han egentlig er, for da gidder jeg selvsagt ikke å kaste bort mer tid på ham...
MissStiles Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 I stedet for å snakke rundt tema match.com så ville jeg nok tatt det opp med han. Du burde finner ut om han er seriøs eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 Ser du det ikke? Han vil leke og er ikke interessert i forhold. Dropp han. Du fortjener bedre. Nettet er ikke rette stedet å finne drømmemannen.
Gjest ts Skrevet 13. november 2010 #14 Skrevet 13. november 2010 Ser du det ikke? Han vil leke og er ikke interessert i forhold. Dropp han. Du fortjener bedre. Nettet er ikke rette stedet å finne drømmemannen. Tror faktisk ikke at han bare leker,- har en teori om at han bruker match for å ha litt damer på gress i tilfelle jeg dumper ham. :gjeiper: Han virker faktisk veldig seriøs da, er utrolig god mot meg og bryr seg veldig om meg. Så jeg håper og tror at det bare er fordi han er litt usikker selv. Jeg vil gi ham tvilen til gode, gi han noen dager på å sperre den kontoen. Og kommer til å ta det opp med ham om jeg ser han fortsatt ikke har sperret den om noen dager. Selv om jeg merker at jeg får litt tvilende følelser for ham når jeg vet at han bruker den kontoen sin. Tingen er at han har jo ikke sagt at han har sperret kontoen, men han har sagt til meg tidligere at han ikke bruker den, så jeg vet jo at han er litt uærlig mot meg - og da mister jo jeg litt tillitt til ham. Men han skal få en sjanse, og jeg konfronterer han om han ikke kutter den ut. Han inviterer meg på ting hele tiden, ringer og melder, besøker meg jevnlig. Så jeg ser ikke tegn på at han ikke er interessert i forhold heller liksom...
Gjest factory_girl Skrevet 13. november 2010 #15 Skrevet 13. november 2010 Ja høres ut som noe som skjedde meg for to år siden, gikk ut med en fyr i tredveårene som jeg møtte på match, det ble seriøst, så oppdaget jeg han var inne på match enda, han sa han hadde avsluttet match kontoet sitt men han var visst aktiv der, det kunne jeg se uten å gå inn på match, jeg skapte ikke noe falsk profil for å sjekke ham opp. Så brydde meg ikke så mye om det, han planlagte ferie med meg osvosv, så plutselig en dag dumpet han meg, helt uten grunn. Riktig nok hadde han funnet seg en ny på match fikk jeg høre senere, ikke for å skremme deg men om en fyr er intressert har han ingenting på en dating side å gjøre, kanskje forholdet ikke er så seriøst som du håper på det er? Er det bare dating? Hvis dette er seriøst må jo dere kunne snakke om ting sammen? Og hvorfor lagde du et profil, hadde du en magefølele på at han var der enda?
Gjest ts Skrevet 13. november 2010 #16 Skrevet 13. november 2010 Ja høres ut som noe som skjedde meg for to år siden, gikk ut med en fyr i tredveårene som jeg møtte på match, det ble seriøst, så oppdaget jeg han var inne på match enda, han sa han hadde avsluttet match kontoet sitt men han var visst aktiv der, det kunne jeg se uten å gå inn på match, jeg skapte ikke noe falsk profil for å sjekke ham opp. Så brydde meg ikke så mye om det, han planlagte ferie med meg osvosv, så plutselig en dag dumpet han meg, helt uten grunn. Riktig nok hadde han funnet seg en ny på match fikk jeg høre senere, ikke for å skremme deg men om en fyr er intressert har han ingenting på en dating side å gjøre, kanskje forholdet ikke er så seriøst som du håper på det er? Er det bare dating? Hvis dette er seriøst må jo dere kunne snakke om ting sammen? Og hvorfor lagde du et profil, hadde du en magefølele på at han var der enda? Nei vi dater ikke bare, vi treffes så ofte som overhodet mulig - bor sammen i perioder når ungene ikke er hjemme. Han kommer innom jobben min, han lager middag og frokost for meg. Vi gjør alt sammen. Og når vi ikke treffes snakkes vi i tlf ca hver kveld i minst 1,5 timer. Når vi er sammen hjemme hos en av oss ligger vi bare i sofaen og koser konstant - bortsett fra når vi spiser, men selv da sitter vi omtrent oppå hverandre. Han oppfører seg like forelsket som jeg er. Han sier han hater at vi ikke kan treffes oftere, for han føler seg ikke hel uten meg. Kan virkelig ikke forstå at han ville giddet alt det om han ikke er seriøs. Vi snakker om alt - vi konstanterer hele tiden hvor vi står i forhold til hverandre, vi er jo voksne nok til å snakke om sånt. Jeg lagde meg en ny profil fordi jeg visste at han var der inne, og ville vite hvor ofte han var der og om han bruker den aktivt. Siden han har sagt at han bare har den der og at han skal snart sperre den, at han får mailer fra damer men at han ikke svarer på de. Men nå vet jeg jo at han ikke er helt ærlig med meg. Vet ikke om han svarer på mailer, men han besvarte jo blunket fake-meg sendte til ham - og han merket av profilen "min" som interessant. Men nå håper jeg at han skjønte litt hva jeg mener med det jeg sa i går kveld, og at han tar hintet og sperrer den kontoen sin snart. For hvis ikke må jeg jo nødt til å ta det opp med ham, føler nesten at han er litt utro mot meg. Vi har definert forholdet vårt, at vi er sammen og da kan jeg ikke akseptere at han roter rundt på sjekkeplasser! Men en sjanse til å finne ut av det selv, det skal han faktisk få.
Gjest factory_girl Skrevet 13. november 2010 #17 Skrevet 13. november 2010 Ja, det trenger ikke å være noe, kanskje bare noe uskyldig! Som at menn liker jo å få bekreftelse, og om han har vært der lenge synes han kanskje det er gøy, men jeg hadde også følt meg som han var utro, spesielt når han blinker tilbake, dere møtte jo trots alt hverandre på match, hva har han der å gjøre nå som han har deg?? Håper det ordner seg, stor klem og lykke til!
Gjest ts Skrevet 13. november 2010 #18 Skrevet 13. november 2010 Ja, det trenger ikke å være noe, kanskje bare noe uskyldig! Som at menn liker jo å få bekreftelse, og om han har vært der lenge synes han kanskje det er gøy, men jeg hadde også følt meg som han var utro, spesielt når han blinker tilbake, dere møtte jo trots alt hverandre på match, hva har han der å gjøre nå som han har deg?? Håper det ordner seg, stor klem og lykke til! Jeg velger å tro at det er uskylding, fram til det motsatte er bevist. Han opprettet kontoen rett før vi møttes, men kan hende han liker å få den oppmerksomheten eller bekreftelsen. Jeg skal iallefall være verdens beste for ham nå, gidder ikke å bli bitchy, vet jo ikke engang om han er "skyldig" liksom. Håper og tror han stenger kontoen sin av seg selv.
Snipa Skrevet 13. november 2010 #19 Skrevet 13. november 2010 Jeg hadde bare spurt han rett ut. Hvorfor er du der enda? Når de ikke kan slette seg fra datingsida, så er det noe muffens, altså.
Gjest ts Skrevet 13. november 2010 #20 Skrevet 13. november 2010 Jeg hadde bare spurt han rett ut. Hvorfor er du der enda? Når de ikke kan slette seg fra datingsida, så er det noe muffens, altså. Altså, jeg skal gjøre det om han ikke stenger den om noen dager. Men jeg vil at han skal finne ut av det selv, orker ikke å virke så kontrollerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå