Gå til innhold

Rød kjole på Facebook reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har i det siste kommet opp reklame på høyresiden inne på facebook, deriblant en rød kjole fra Motehus.no

Men når jeg går inn på kjoler på motehus.no, så finner jeg den ikke!

Er det noen andre som har sett den?

Tenkte å ha den på julaften og andre juledagsfesten :)

Men må få bestilt den først!

Videoannonse
Annonse
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Her er et lite bilde av reklamen på facebook. Ikke så lett å se. Men er den jeg leter etter :)

Bilde.jpg

Skrevet

Hei!

Det var ikke så lett å se som du sier, men jeg kunne ikke finne noe som lignet.. Hva med å sende en mail til dem, og legge ved bilde?

Skrevet

Jeg fikk lyst til å leke detektiv, og fant ut at på superkul.no har dem en rød kjole som ligner litt på den på bilde.. Den er bare litt lysere rød enn den på bilde.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

BlueOrchid, var det denne du så på superkul.no Bilde

Den ligner ja :) Men synes det tøyet som er helt nederst på den, gjør at den ser litt billig ut egentlig.

Men kan sende en mail til Motehus.no :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Fikk svar nesten med en gang fra Motehus :)

Hvis man ikke fant en bestemt kjole i nettbutikken, så var de nok utsolgt. Men skulle komme inn nye varer på onsdag/torsdag og da kunne denne røde kjolen også komme :)

Skrevet

BlueOrchid, var det denne du så på superkul.no Bilde

Den ligner ja :) Men synes det tøyet som er helt nederst på den, gjør at den ser litt billig ut egentlig.

Men kan sende en mail til Motehus.no :)

Ja, det var den jeg mente:) Vet ikke hvordan man legger ved link, også glemte jeg å skrive navnet på kjolen osv=P

Bra du fikk svar fort, og at den kanskje dukker opp igjen! Krysser fingrene for deg;)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ja, det var den jeg mente:) Vet ikke hvordan man legger ved link, også glemte jeg å skrive navnet på kjolen osv=P

Bra du fikk svar fort, og at den kanskje dukker opp igjen! Krysser fingrene for deg;)

Takk :)

Da får vi se om den dukker opp på nettet igjen :)

Lykke til med deres kjolevalg tl jul/nyttår ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...