Gå til innhold

Hva tjener en Prosjektleder/Prosjektkoordinator/Markedskoordinator

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha lønnsvurdering på jobben.

Har fått en endring av min stilling i bedriften jeg jobber i, som er en utvidet stilling av min nåværende.

Jobber som prosjektleder/markedskonsulent og har ansvaret for å gjennomføre kampanjer i en kjede - samt prosjektlede ulike dmèr og magasiner.

Er 35 år og har 8 års erfaring med dette.

Mener selv lønnen bør ligge rundt 500.000. Dette er i Oslo. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdanning og bransje har mye å si, det samme har størrelsen på bedriften og hva slags tjenester dere tilbyr. I tillegg er det jo en vesentlig faktor om lønna er inklusive overtid eller om du får betalt overtid.

500.000 inklusive overtid hadde jeg ikke godtatt, 500.000 + betalt overtid kunne jeg vurdert.

Har du 8 års erfaring som prosjektleder synes jeg du underbyr deg selv på 500.000, men igjen så kommer det helt an på bransjen. Jeg jobber innen oljebransjen, og i firmaet jeg jobber i starter helt ferske prosjektledere på minimum 450.000. Her hadde 500.000 vært å underby seg selv med 8 års prosjektleder-erfaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Bransjen er apotek og jeg har en kreativ utdannelse som jeg forsåvidt bruker i samarbeid med våre interne designere.

Tittelen er i dag koordinator, noe jeg synes ikke stemmer med det jeg gjør Den er nærmere prosjektleder.

Det er ikke inkludert overtid.

Bedriften har 100 ansatte på hovedkontor hvor jeg jobber og det flyter av direktører i alle avdelinger.

Poenget er at skal jeg ha noe å slå i bordet med så må jeg bevise for sjefen at andre med min bakgrunn og lignende firmaer tjener nærmere 500.000

Hvordan skal jeg skaffe det!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Bransjen er apotek og jeg har en kreativ utdannelse som jeg forsåvidt bruker i samarbeid med våre interne designere.

Tittelen er i dag koordinator, noe jeg synes ikke stemmer med det jeg gjør Den er nærmere prosjektleder.

Det er ikke inkludert overtid.

Bedriften har 100 ansatte på hovedkontor hvor jeg jobber og det flyter av direktører i alle avdelinger.

Poenget er at skal jeg ha noe å slå i bordet med så må jeg bevise for sjefen at andre med min bakgrunn og lignende firmaer tjener nærmere 500.000

Hvordan skal jeg skaffe det!??!

Om du mener stillingen bør hete noe annet, må du få gehør for det, det holder ikke at du mener at den er noe annet.

Om du skal bevise noe for sjefen, så må du jo bare innhente den informasjonen du hevder å ha.

500.000 er en ganske god lønn. Hvorfor har du ikke overtid i tilegg? Følger ikek ditt apotek Arbeidsmiljølovens bestemmelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener stillingen bør hete noe annet, må du få gehør for det, det holder ikke at du mener at den er noe annet.

Om du skal bevise noe for sjefen, så må du jo bare innhente den informasjonen du hevder å ha.

500.000 er en ganske god lønn. Hvorfor har du ikke overtid i tilegg? Følger ikek ditt apotek Arbeidsmiljølovens bestemmelser?

Jobber på hovedkontor og det er privat bedrift. Mener du at det er en lov om overtid? Trodde ikke det var det i private bedrifter...?

Nytt navn på stillingen skal jeg nok klare, men å innhente informasjonen blir værre. De jeg kjenner som har den type lønn jobber i mindre firmaer, - noe jeg fikk beskjed om ikke var sammenligningsgrunnlag.

Vil rekruteringsbyråer svare på lønnsnivå for en sånn type stilling tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på hovedkontor og det er privat bedrift. Mener du at det er en lov om overtid? Trodde ikke det var det i private bedrifter...?

Nytt navn på stillingen skal jeg nok klare, men å innhente informasjonen blir værre. De jeg kjenner som har den type lønn jobber i mindre firmaer, - noe jeg fikk beskjed om ikke var sammenligningsgrunnlag.

Vil rekruteringsbyråer svare på lønnsnivå for en sånn type stilling tro??

Jeg foreslår at du lærer deg dette med en gang: Arbeidsmiljøloven er stedet å begynne å lete ang hva som er lov og ikke lov i arbeidslivet, og denne gjelder for alle bedrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du lærer deg dette med en gang: Arbeidsmiljøloven er stedet å begynne å lete ang hva som er lov og ikke lov i arbeidslivet, og denne gjelder for alle bedrifter.

Ja er klar over det. :) Men i bedriftene jeg har vært i, så har det vært innbakt overtid i lønnen. Altså de mener vi har høyere lønn enn andre og må kunne forvente noe pålagt overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er klar over det. :) Men i bedriftene jeg har vært i, så har det vært innbakt overtid i lønnen. Altså de mener vi har høyere lønn enn andre og må kunne forvente noe pålagt overtid.

Da skal stillingen til tilsvare at de har lov til å bake inn overtiden i lønna di, og lønna di skal være høyere enn gjennomsnitt. Hva andre tjener har ikke noe med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...