AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Er det ikke litt flaut for en hanhest å gå inn i en stall med sin meter lange guttetiss når det er hunhester der? Eller hva når hanhesten går ute og møter på en liten hunhund eller hunkatt. Det er jo veldig lett for dem å se tisselassen. Er det ikke flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 Du vet at hesten ikke går med tissen ute hele tiden? Og jeg tror ikke på at hester har følelser som at de er flaue og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 12. november 2010 #3 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg tror hingsten(hannhest) er stolt over tisseladden sin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. november 2010 #4 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg vet ikke, jeg har aldri vært hest før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #5 Del Skrevet 12. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. november 2010 #6 Del Skrevet 12. november 2010 Ja det er litt rart det der. Hankjønn pleier jo som kjent å være flau over sin egen store stas. Fugler derimot er så heldige å ha det bortgjemt bak fjøra. Bortsett fra når de mister matrosskjorta, da skjer det visst noe der nede som har 18-årsgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #7 Del Skrevet 12. november 2010 Du vet at hesten ikke går med tissen ute hele tiden? Faktisk, nei, det visste jeg ikke. Men er litt usikker på hva du mener her. Mener du det bokstavelig at den er inne i han eller noe, eller er det "går med tissen ute" som i ståtiss, får den er jo ikke stiv hele tiden så vidt jeg vet? Greit å lære litt når man troller også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #8 Del Skrevet 12. november 2010 Ja det er litt rart det der. Hankjønn pleier jo som kjent å være flau over sin egen store stas. Fugler derimot er så heldige å ha det bortgjemt bak fjøra. Bortsett fra når de mister matrosskjorta, da skjer det visst noe der nede som har 18-årsgrense. Oi, tenk kattepusen da. Den har vel ikke så står, eller ekkornet. Men tenk på den stakkars slangen da. Får ikke hanslangen litt vondt i snabelen når han kryper bort da? Eller har slanger i det hele tatt tisselass som mennesker? Har aldri sett det, men har ikke sett etter heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 12. november 2010 #9 Del Skrevet 12. november 2010 Ja det er litt rart det der. Hankjønn pleier jo som kjent å være flau over sin egen store stas. Hvilke hannkjønn har du vert borti? De jeg har vert borti med stor stas har nesten tatt helikopterdansen forran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 12. november 2010 #10 Del Skrevet 12. november 2010 Faktisk, nei, det visste jeg ikke. Men er litt usikker på hva du mener her. Mener du det bokstavelig at den er inne i han eller noe, eller er det "går med tissen ute" som i ståtiss, får den er jo ikke stiv hele tiden så vidt jeg vet? Greit å lære litt når man troller også haha! Den trekker faktisk tissen INN ja. Og nei, den er heller ikke stiv hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. november 2010 #11 Del Skrevet 12. november 2010 Hvilke hannkjønn har du vert borti? De jeg har vert borti med stor stas har nesten tatt helikopterdansen forran meg Jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. november 2010 #12 Del Skrevet 12. november 2010 eller ekkornet. Alt er relativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #13 Del Skrevet 12. november 2010 Er det flere dyr som trekker den inn? Rart ikke mennesket gjør det da. Hadde vel vært praktisk for mennen det? Eller kanskje de bare hadde følt seg som en tegneseriefigur da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 12. november 2010 #14 Del Skrevet 12. november 2010 Er det flere dyr som trekker den inn? Rart ikke mennesket gjør det da. Hadde vel vært praktisk for mennen det? Eller kanskje de bare hadde følt seg som en tegneseriefigur da ? gjør ikke hunder det også, til en viss grad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. november 2010 #15 Del Skrevet 12. november 2010 Er det flere dyr som trekker den inn? Rart ikke mennesket gjør det da. Hadde vel vært praktisk for mennen det? Eller kanskje de bare hadde følt seg som en tegneseriefigur da ? Om menn hadde kunnet ville de isåfall vært det eneste dyreslag som ikke benyttet seg av muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #16 Del Skrevet 12. november 2010 Hingstestasen går ikke helt inn, det er en liten "pose" som henger utenpå. Han slepper'n gjerne ned når han slapper av eller når han skal tisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #17 Del Skrevet 12. november 2010 Nå kan nå menn gjemme sine veldig godt når de vil de også; iskaldt vann er et godt eksempel der. samboeren min skulle opereres for trang forhud i voksen alder (lokalbedøvelse) og var så vettskremt at legene slet verre med å få tak i utstyret hans, det hadde gjemt seg veeeldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #18 Del Skrevet 12. november 2010 Nå kan nå menn gjemme sine veldig godt når de vil de også; iskaldt vann er et godt eksempel der. samboeren min skulle opereres for trang forhud i voksen alder (lokalbedøvelse) og var så vettskremt at legene slet verre med å få tak i utstyret hans, det hadde gjemt seg veeeldig godt. Uff, stakkars! til kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 12. november 2010 #19 Del Skrevet 12. november 2010 Nå kan nå menn gjemme sine veldig godt når de vil de også; iskaldt vann er et godt eksempel der. samboeren min skulle opereres for trang forhud i voksen alder (lokalbedøvelse) og var så vettskremt at legene slet verre med å få tak i utstyret hans, det hadde gjemt seg veeeldig godt. -like a frightened turtle! Neida, selv om jeg ikke er mann, skjønner jeg godt at dette må være en ganske fæl opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå