etterpåklatten Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Hei Ny her jeg. Har lest mange av deres dagbøker og innlegg, så bestemte meg for å lagen en jeg også. Jeg har allerede to barn fra tidligere ekteskap som er 8 og 11 år. Har nå ny samboer og forloved. Han har også et barn fra før. Vi har nå bestemt oss for å prøve å få ett barn sammen. Sluttet på pillen for to uker siden, så jeg venter i spenning nå som prøvingen er i gang. Må innrømme at jeg synes det er litt skummelt også å skal starte på "ny" i en alder av 34, så håper jeg ikke trenger å skrive mange innlegg her før jeg har en spire i magen Lykke til til alle dere andre som prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 Hei Velkommen til prøverdagbøkene! Blir spennende å følge deg fremover. Ser vi er like gamle, men ligger litt forskjellig an i løypa. Jeg er i gang med å prøve på barn 1. Lykke til med prøvingen håper det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etterpåklatten Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2010 Hei Velkommen til prøverdagbøkene! Blir spennende å følge deg fremover. Ser vi er like gamle, men ligger litt forskjellig an i løypa. Jeg er i gang med å prøve på barn 1. Lykke til med prøvingen håper det går fort Takk takk Jeg har alltid sagt at jeg skulle være ferdig med barn innen jeg var 30. Det var jeg også i grunnen, men så traff jeg denne fantastiske mannen. Han har jo også et barn fra før, men det var faktisk han som tok opp temaet og ønsket et felles barn. Jeg er litt redd for alderen jeg da, men vet inderst inne at det ikke er noe å være redd for. Nå gleder jeg meg bare enormt til å bli gravid (hvis det klaffer da). Hvis ikke så har vi jo begge barn fra før. Nettopp det at vi begge har barn fra før tror jeg hjelper på tankene som svirrer rundt dette med prøvingen. Jeg klarer ganske greit å ikke tenke for mye på det at det MÅ klaffe denne mnd. Av erfaring fra mine to forrige graviditeter (prøvinger) så tok det 3-4 mnd fra jeg sluttet på prevansjon til jeg ble gravid. Dette er som sagt første prøving, så jeg tar alt helt med ro enda. Har vert inne å lest i dagboken din, å kommer nok til å følge deg på ferden din. Lykke til du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå