Gå til innhold

MD formulations glycare lotion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte feil da jeg skulle bestille Continous renewal serum, men produktet skal i følge beskrivelsen på boksen og på nett, passe huden min godt, så har tenkt å bruke det likevel. Står ingen fremgangsmåte på det, bare "påfør en eller to ganger til dagen". Noen som bruker det eller vet hvordan dette produktet bør påføres? Og hvor i rutinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte feil da jeg skulle bestille Continous renewal serum, men produktet skal i følge beskrivelsen på boksen og på nett, passe huden min godt, så har tenkt å bruke det likevel. Står ingen fremgangsmåte på det, bare "påfør en eller to ganger til dagen". Noen som bruker det eller vet hvordan dette produktet bør påføres? Og hvor i rutinen?

hildechristina.com har skrevet om dette serumet,søk på det der. 3-4 dråper for et helt ansikt viss jeg ikke husker helt fel

Skrevet

Fra Prettyskin4less:

"Etter rensing, bruk med måte en eller to ganger daglig. For optimale resultater bruk morgen og kveld etterfulgt av den aktuelle MD Formulations "Hydrate" hudpleieprodukt".

Skrevet

Akkurat samme måte som det Continous renewal serum, :) Har det selv og er storfornøyd! Liker dette bedre enn Continous renewal siden det har høyere glycolsyreprosent.

Skrevet

Å, tusen takk for svar :)

Begynte å lure på om det kanskje var en toner eller noe, fordi den hadde så tynn konsistens, omtrent som blålig vann... Også var den påfallende mye billigere enn Continous renewal serum. Så da påfører jeg bare med fingrene da :) Skal man bruke noe annet serum over, eller holder det, slik at jeg bare kjører på med fuktighetskrem etter glycare lotion?

TS

Skrevet

Du trenger ikke noe annet av serum over nei :) Kan bare la den trekke inn i huden din i 2 minutter også påføre fuktighetskrem over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...