Ana82 Skrevet 12. november 2010 #1 Del Skrevet 12. november 2010 Hei, Nå har jeg lest mange prøvedagbøker her inne og det virker som en kjempefin måte å dele prosessen med noen uten å måtte fortelle det til alle en kjenner Synes det skal være hemmelig foreløpig.. slippe spørsmål etc. Er snart 28 år...skulle hatt TR i dag..men ikke noe tegn til dette enda. Tror ikke jeg er gravid denne gangen, men håper veldig på å få en baby i magen til jul!! Dette er spennende, men også frustrerende. Har hatt lyst på en baby så lenge nå Samboeren er endelig også klar, selv om han ikke er supergira - som meg. Jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet... :gjeiper: Håper ingen av oss prøver blir her inne lenge Lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatallyYours Skrevet 12. november 2010 #2 Del Skrevet 12. november 2010 masse lykke til! håper du får full klaff og ett langt og godt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana82 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2010 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 13. november 2010 #4 Del Skrevet 13. november 2010 Hyggelig med flere prøverdagbøker her inne Lykke til som prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. november 2010 #5 Del Skrevet 14. november 2010 Hei takk for hilsen i boka mi håper du får en kort prøvedagbok! Tanta kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana82 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2010 Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana82 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 15. november 2010 Heisann! Ja, kom på lørdag:((( Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. januar 2011 #8 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan går det med deg? Dagboka di ble jo ikke så lang før du forsvant... Har det blitt noen spire på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå