Brud84 Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Nå lurer jeg på om det er noen kloke hoder der ute, som kan gi meg noen gode ideer! Jeg mistet jobben under svangerskapet, og må finne meg en ny jobb etter jul. Jeg er utdannet hjelpepleier (men trives ikke som det) og helsesekretær. Hadde "drømmejobben" på en poliklinikk, og det er det jeg alle helst ønsker, men det er så og si umulig å få sånne jobber nå sukk. Så jeg må prøve å finne på noe annet... Jeg MÅ ha fast på dagtid 8-16 pga barnehagen. Mannen har ikke mulighet til å rekke barnehangen så jeg evt. kunne jobbet kveldvakter. Noen som har noen gode ideer til hva slags type jobber jeg kan se etter. hva som helst!
Hanselot Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Dagvakter, butikk, resepsjonist, assistent... you name it, bare fantasien setter begrensinger. Du som er hjelpepleier får deg helt sikkert helgevakter innen omsorgsyrket.
Brud84 Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 Takk for svar! Er vel den fantasien det skorter på.... Ja kan ta helgevakter, men det er ikke nok.
Monkii Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Det finnes masse administrasjonsjobber rundt omkring=)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Ringevikar i hjemmesykepleien... Du kan sikkert jobbe 200% om du vil :-) Jeg har fast annenhver helg i HSP, men blir oppringt minst en gang for dagen med spm om jeg kan jobbe. De siste ukene har jeg blitt spurt om både dag og kveldsvakter hver eneste dag. Der kan du jo jobbe dagvakter og helger. Evt helse-vikarbyrå?
Brud84 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 Tusen takk for ideer! Har jobbet noen år i helsevesenet og vet at ringevikar er ikke lett å kombinere med baby... og vaktene begynner ofte 7.30 noe som vil være helt umulig for meg å få til. Mne kan godt hennde jeg tar en del helgevakter.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Tusen takk for ideer! Har jobbet noen år i helsevesenet og vet at ringevikar er ikke lett å kombinere med baby... og vaktene begynner ofte 7.30 noe som vil være helt umulig for meg å få til. Mne kan godt hennde jeg tar en del helgevakter. I de forskjellige HSP jeg har jobbet har man begynt klokken 8 på morningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå