sebra Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 2. februar 2011 hvordan går det med folket? Her går det ikke så bra, tror egentlig jeg bare skal glemme hele karen. Stemningen mellom oss har bare blitt klein blaaah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2011 #62 Del Skrevet 2. februar 2011 For snart 2 uker siden klarte jeg og en kollega og rote med hverandre under en jobbtur. Vi prata hver kveld etterpå. Følte at vi fant tonen skikkelig. Men etter å være tilbake på jobb, så vet jeg ikke hva jeg skal tro lengre. Mange vet om det som skjedde mellom oss. De lurer på om det skjer noe og mener han er sjenert. Vet rett og slett ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinori Skrevet 2. februar 2011 #63 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har et fått et godt øye til en fyr som går på samme skole som meg, men i en annen klasse. Grunnen til at jeg fikk det var fordi det han er en kompis av en fyr jeg kom i snakk med en kveld på byen, og jeg synes det virka som de hadde "snakka om meg" på en positiv måte i etterkant pga. han har sett etter meg og vært i nærheten mer og mer etter dette. OG han fyren jeg kom i snakk med la meg til på FB og det hadde han vel ikke gjort visst han hadde fått et skikkelig dårlig inntrykk.(tror jeg) Fyren jeg har et godt øye til setter seg to bord ovenfor meg, og ser nysgjerrig mot meg(har min venninne sett) ofte. Jeg har begynt å se etter han jeg og, men får ikke øyekontakt. Virker som han merker jeg ser på han og da ser bort og later som han ikke ser. Jeg har iallefall aldri lagt merke til at han har sittet så nærme meg i pauserommet før, og er veldig redd jeg mistolker og er innbilsk. Eller hvordan jeg skal gå fram. Noen dager er han liksom i nærheten hele tiden, men snakker ikke til meg eller får blikkontakt. Men idag da jeg gikk mot kjøkkenet i pauserommet kom han etter og snakket litt til meg. Det var bare smalltalk/kommentarer. helt vanlig snakk egentlig, men han smilte verdens fineste smil, og jeg smilte tilbake og vi fikk blikkontakt. Dette er første gangen vi har snakka ilag, selv om det ikke akkurat var noen lang samtale. Jeg synes han er så kjekk og pen, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram... Noen som har noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå