AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Noen som vet hva jeg skal trykke på for å få krøllalfa knappen til å virke igjen. Plutselig så fungerer den ikke når jeg trykker ctrl+alt+2.Kan jeg ha vært borti noe med innstillingene uten at jeg vet om det og isåfall hva gjør jeg?
fruBeist Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jeg bruker Alt Gr (på mitt tastatur tasten til høyre for space) og 2 for å få fram @
The Kitten Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg bruker Alt Gr (på mitt tastatur tasten til høyre for space) og 2 for å få fram @ Jeg er ikke anonym bruker over, men jeg har også lurt på hvor min @ ble av. Nå fant jeg den.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Den er borte der også på AlrGr+2 :-(
revidert_utkast Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Om ikke altgr fungerer heller og intet annet, så kan det ha noe med nview desktop manager å gjøre. Altså at nvidia er problemet. Du kan velge å disable hele desktop manageren, eller som beskrevet under en av hotkeysene: Prøv å høyreklikke på skrivebordet -> Egenskaper -> Innstillinger - Avansert -> nVidia -> hotkeys og disable hotkeyen som er lagret på altgr+2 eller ctrl alt 2
fruBeist Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg er ikke anonym bruker over, men jeg har også lurt på hvor min @ ble av. Nå fant jeg den. Bare hyggelig Den er borte der også på AlrGr+2 :-( Kan caps lock eller num lock stå på? Vet ikke om det kan spille inn, men er verdt å sjekke ut. Endret 12. november 2010 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Om ikke altgr fungerer heller og intet annet, så kan det ha noe med nview desktop manager å gjøre. Altså at nvidia er problemet. Du kan velge å disable hele desktop manageren, eller som beskrevet under en av hotkeysene: Prøv å høyreklikke på skrivebordet -> Egenskaper -> Innstillinger - Avansert -> nVidia -> hotkeys og disable hotkeyen som er lagret på altgr+2 eller ctrl alt 2 Takker for svar,men finner ikke noe som heter hotkey der...huff at man ikke kan sånt da.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Bare hyggelig Kan caps lock eller num lock stå på? Vet ikke om det kan spille inn, men er verdt å sjekke ut. Nei den står ikke på...skulle nesten ønske det var en sånn liten ting som gjorde det...
Gjest Applestore Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 er det sånn at bare @ tasten er borte, eller er det andre tegn som også er "borte"?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 revidert_utkast,Takker:) Sjekk her`a @@@@@ :-))) Jeg fant hotkey tilslutt,og nå fungerer det. Tusen takk alle sammen.
revidert_utkast Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 revidert_utkast,Takker:) Sjekk her`a @@@@@ :-))) Jeg fant hotkey tilslutt,og nå fungerer det. Tusen takk alle sammen. Så fint du fikk det til! Og bare hyggelig å kunne hjelpe Mange som har hatt trøbbel med nvidia og det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå