Gå til innhold

"mistet" krøllalfa.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva jeg skal trykke på for å få krøllalfa knappen til å virke igjen.

Plutselig så fungerer den ikke når jeg trykker ctrl+alt+2.Kan jeg ha vært borti noe med innstillingene uten at jeg vet om det og isåfall hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Alt Gr (på mitt tastatur tasten til høyre for space) og 2 for å få fram @

Jeg er ikke anonym bruker over, men jeg har også lurt på hvor min @ ble av. Nå fant jeg den. :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke altgr fungerer heller og intet annet, så kan det ha noe med nview desktop manager å gjøre.

Altså at nvidia er problemet. Du kan velge å disable hele desktop manageren, eller som beskrevet under en av hotkeysene:

Prøv å høyreklikke på skrivebordet -> Egenskaper -> Innstillinger - Avansert -> nVidia -> hotkeys og disable hotkeyen som er lagret på altgr+2 eller ctrl alt 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke anonym bruker over, men jeg har også lurt på hvor min @ ble av. Nå fant jeg den. :helen:

Bare hyggelig :goodbye:

Den er borte der også på AlrGr+2 :-(

Kan caps lock eller num lock stå på? Vet ikke om det kan spille inn, men er verdt å sjekke ut.

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke altgr fungerer heller og intet annet, så kan det ha noe med nview desktop manager å gjøre.

Altså at nvidia er problemet. Du kan velge å disable hele desktop manageren, eller som beskrevet under en av hotkeysene:

Prøv å høyreklikke på skrivebordet -> Egenskaper -> Innstillinger - Avansert -> nVidia -> hotkeys og disable hotkeyen som er lagret på altgr+2 eller ctrl alt 2

Takker for svar,men finner ikke noe som heter hotkey der...huff at man ikke kan sånt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :goodbye:

Kan caps lock eller num lock stå på? Vet ikke om det kan spille inn, men er verdt å sjekke ut.

Nei den står ikke på...skulle nesten ønske det var en sånn liten ting som gjorde det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

revidert_utkast,Takker:)

Sjekk her`a @@@@@ :-)))

Jeg fant hotkey tilslutt,og nå fungerer det.

Tusen takk alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

revidert_utkast,Takker:)

Sjekk her`a @@@@@ :-)))

Jeg fant hotkey tilslutt,og nå fungerer det.

Tusen takk alle sammen.

Så fint du fikk det til! Og bare hyggelig å kunne hjelpe :) Mange som har hatt trøbbel med nvidia og det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...