Nigella Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 Er det noen som kjenner til hjemmeside etc. med gaveartikler fra SIA? De har bl a verdens kuleste jule-nisse-elger.
Edie Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Vet ikke om noe hjemmeside, men du kan jo høre i noen av butikkene som selger SIA. De har nok en adresse, eller noe du kan kontakte de på. Vet at bl.a mange Euroflorist butikker har mye fra SIA. De har mye fint ja
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 SIA??? Det eneste SIA jeg vet om heter nå AHUS...
Veronal Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 SIA??? Det eneste SIA jeg vet om heter nå AHUS... O' du lykkelige ignorante. :blunke: SIA er stor-produsent av dille-ting. Mange fine dille-ting, faktisk. Min mor er stor-kunde. Jeg fant nettsiden, men det ser ikke ut for at det er mulighet for å handle online. http://www.sia-collection.com/
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg hadde også bare hørt om SIA og Ahus men dette er ting jeg har siklet på flere ganger - er stadig vandrende på Floriss Byporten fx. Min yndlingsblomsterbutikk
Gjest gladidag(ikke innlogg) Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 JAAAA!!! Selv om jeg er imot at jula begynner så tidlig bare MÅTTE jeg kjøpejulenisse og elg fra SIA forrige helg.De var bare sååå bra! Nå ligger de innerst i klesskapet og gleder seg til jul
Gjest Lady-M Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Glasmagasinet, avd. Trend i Oslo har masse SIA dilldall.
vrimmel Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 oi.. der var det mye fint!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt SIA produkter i Bergen?
Veronal Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 oi.. der var det mye fint!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt SIA produkter i Bergen? Fra nettsiden fant jeg følgende forhandlere: Kremmerhuset Ting&Sånt Bergen Bergen Storsenter 5000 Audhild Vikenes Vevstove Bergen Holmdalsgården 1 5003 Blomsterhuset Bergen Nattlandsveien 76B 5094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå