Wiwa Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 (endret) Hei. Er på utkikk etter en bra ekstern harddisk til mac. Jeg tenker rundt 1TB, ikke for stor og ikke over 1500,- Endret 12. november 2010 av Wiwa
aluminium Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Elprice har en Verbatim for tiden en 2TB med USB2/3 til 799 eller 899, husker ikke helt. Jeg kjøpte denne for et par uker siden, og den funker faktisk helt flott. Den var overraskende stille, og dessuten er den ikke så fryktelig "flashy" som mange andre eksterne disker. Hastigheten var faktisk også ganske bra, USB tatt i betraktning...
Henkie Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hei. Er på utkikk etter en bra ekstern harddisk til mac. Jeg tenker rundt 1TB, ikke for stor og ikke over 1500,- DENNE koster bare 500 kr, og er super. Ingen grunn til å betale mer Alternativet er hvis du vil ha en som ser mer Mac ut...(er i aluminium). Da koster du på deg noen få kroner og kjøper DENNE
Gjest Sommertid Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg kjøpte en LaCie ekstern harddisk. Du får kjøpt dem på mac butikker til en billig penge. Betalte ikke mere en 500 for min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå