AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Skal samle noen venninner for en jentekveld og vil ble enige om å se en "jentefilm". Gjerne en sånn film som guttene våre ikke har lyst til å se.. Men hva skal vi se? Akkurat nå ble hjernen bare blank.. :gjeiper: Noen tips om morsomme/romantiske/fine/gode filmer? Vi er i slutten av 20-åra..
2ne2 Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Skal samle noen venninner for en jentekveld og vil ble enige om å se en "jentefilm". Gjerne en sånn film som guttene våre ikke har lyst til å se.. Men hva skal vi se? Akkurat nå ble hjernen bare blank.. :gjeiper: Noen tips om morsomme/romantiske/fine/gode filmer? Vi er i slutten av 20-åra.. John Tucker must die, min bestevenns bryllup og My girl!
Wonders Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 P.S I LOVE YOU etter denne filmen ser man ting med litt andre øyne. The holyday, cameron dias osv... Min beste venns bryllup hihi Bring it on er kul http://www.google.no/images?q=bring%20it%20on%20movie&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1127&bih=630 The devils wears prada. 1
pseudologos Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Paris je t'aime og Elsk meg om du tør er fantastiske franske/halvfranske filmer (som gutta somregel ikke vil se), den siste er litt i gata med Den fabelaktige Amelie.
Bex Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Love Actually The Holiday (litt gamle, men veldig gode) Valentines Day Pride and Prejudice (fra 2005) Saman er ein mindre aleine (Ensemble, c'est tout) Så som i Himmelen Og mange flere er veldig bra! Har jo så mange gode filmer hjemme i hylla, men husker ikke alle nå... Men alle jeg har nevnt er gode filmer
Gjesten Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 The holiday er den desidert beste jentefilmen! Ellers kan jeg foreslå: In her shoes Sex and the city-filmene Bring it on The ugly truth
Wonders Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Mean Girls er kul 27 dresses The Wedding Planner. Legally Blonde-filmene. 1
HedvigR Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Across The Universe hvis dere itillegg vil ha noen fine sanger =)
Pimp Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 he is just not that into you/Han er faktisk ikke interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå