AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hva tenker dere gutter/menn da dere ser ei jente/dame som er gravid? Tenker dere? A) Æsj B) Wow C) Annet
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jeg registrerer at hun er gravid, og tenker egentlig ikke noe mer utover det.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Hva tenker dere gutter/menn da dere ser ei jente/dame som er gravid? Tenker dere? A) Æsj B) Wow C) Annet Hva er det med dere damer der ute? Går dere hele tiden rundt og skal gjøre andre menn til lags? Er det så utrolig viktig for dere å hele tiden vite hva endre menn tenker om utseendet og kroppen deres? Jeg orker iallefall ikke å ha dette presset på meg. Dersom mannen min er fornøyd med hvordan jeg ser ut (enten som gravid eller ikke), er det nok for meg! 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Det spørs. * Flott dame i sin "beste" alder (la oss si 20-40 år) -> Så hyyggelig! * Jente under 20 år -> Hmmm, litt ung. Håper hun ikke havner i "uløkka". * Dame på 40 år eller mer -> I seneste laget, håper alt går bra med barnet. * Dame/jente som helt klart er på skråplanet (dop, alkohol, o.l.) -> Stakkars barn
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Det spørs. * Flott dame i sin "beste" alder (la oss si 20-40 år) -> Så hyyggelig! * Jente under 20 år -> Hmmm, litt ung. Håper hun ikke havner i "uløkka". * Dame på 40 år eller mer -> I seneste laget, håper alt går bra med barnet.* Dame/jente som helt klart er på skråplanet (dop, alkohol, o.l.) -> Stakkars barn Damer på 40 i dag er vår tids de nye 30. Folk studerer lengre, tar seg friår, reiser rundt, flytter hjemmefra senere enn før og blir "voksne" senere. Sier seg selv at de føder barn senere. Og ser lekre ut!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Ung jente: -Havnet i uløkka -Hatt ONS og blitt gravid ved en feiltagelse (som MM hadde) -Sosialklient
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Da jeg var med typen så vi en gravid dame og han komenterte med."Fy faen hvem har smelt henne på tykka"så stygg som hun er.Stakars fyr
Djungelvrål Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Æsj??? Hvorfor det??? Utrolig mye syke spørsmål! 1
Gjest Raindrops Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 Damer på 40 i dag er vår tids de nye 30. Folk studerer lengre, tar seg friår, reiser rundt, flytter hjemmefra senere enn før og blir "voksne" senere. Sier seg selv at de føder barn senere. Og ser lekre ut! At de er 30 mentalt, når de er ovr 40, vil ikke nødvendigvis si at det er ukomplisert å få barn.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #12 Skrevet 12. november 2010 Da jeg var med typen så vi en gravid dame og han komenterte med."Fy faen hvem har smelt henne på tykka"så stygg som hun er.Stakars fyr Fyren som la en bolle i ovnen hennes var sikkert ikke noe penere enn henne, så tenk deg utseende på ungen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #13 Skrevet 12. november 2010 Fyren som la en bolle i ovnen hennes var sikkert ikke noe penere enn henne, så tenk deg utseende på ungen. jah stakars unge
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #14 Skrevet 12. november 2010 Tenker vel ikke noe spesielt over det, med mindre de er fryktelig unge som det allerede er nevnt. Kjenner til ei som er et par år yngre enn meg, altså en 92-modell, som nå er gravid igjen. Hun har to unger fra før i tillegg. Seriøst, er det virkelig fornuftig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå