Gå til innhold

Sønnen min snuser på trusene mine

Anbefalte innlegg

Gjest alenemor
Skrevet

Jeg har merket at skittentøyskurven ikke får stå helt i fred her i huset. Siden det er jeg som vasker klær har jeg merket hvordan ting har flyttet på seg. Jeg fikk bekreftet mine mistanker en dag jeg var borte fra jobb, for når jeg redde opp sengen på gutterommet fant jeg to av trusene mine under hodeputen hans. Selv om det er litt smigrende er jeg urolig. Er dette egentlig en naturlig utvikling for en ungdom på fjorten? Har han seksuelle tanker om meg, eller er det bare lukten som er spennende? Vil han slutte med stjelingen av private artikler av seg selv, eller bør jeg ta det opp med ham? Og hvordan skal jeg gjøre det på en måte som ikke er ydmykende for ham? Det er jo ikke akkurat den posisjonen jeg vil ha i livet hans.

hilsen en mamma med et uvanlig problem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du vite at han snuser på dem? Kanskje han bruker de istedenfor.

Skrevet

Jeg har merket at skittentøyskurven ikke får stå helt i fred her i huset. Siden det er jeg som vasker klær har jeg merket hvordan ting har flyttet på seg. Jeg fikk bekreftet mine mistanker en dag jeg var borte fra jobb, for når jeg redde opp sengen på gutterommet fant jeg to av trusene mine under hodeputen hans. Selv om det er litt smigrende er jeg urolig. Er dette egentlig en naturlig utvikling for en ungdom på fjorten? Har han seksuelle tanker om meg, eller er det bare lukten som er spennende? Vil han slutte med stjelingen av private artikler av seg selv, eller bør jeg ta det opp med ham? Og hvordan skal jeg gjøre det på en måte som ikke er ydmykende for ham? Det er jo ikke akkurat den posisjonen jeg vil ha i livet hans.

Smigrende faktisk... ikke så flink med ordleggingen eller er det sånn du faktisk føler det?

• Liker 43
Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville sagt noe. Han er fjorten år og veldig nyskjerrig på alt kvinnelig. Jeg tror det vil gå over. Jeg opplevde at min sønn rota litt i undertøyet mitt i skapet. det varte vel et års tid. Jeg har ikke merket noe mer til det. Jeg tror også at han smugtitta på meg når jeg dusja på badet. Jeg har ikke konfrontert ham med det, og ser på det som en fase der det er spennende å utforske alt som er kvinnelig.

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Det er rart hvordan folk alltid skal kommentere "troll" osv. Det KAN jo faktisk være sant, det virker kanskje litt sært, men er sikkert de som gjør som ts sin sønn, selvom det sikkert ikke er så mange..

Verden er stor med mange forskjellige folk, ikke godt å vite hva noen gjør..

Men ja, om dette stemmer så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Hadde ikke likt det, jeg mener..?? Nei uff

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Her var det mange poster som var blitt slettet...

Skrevet

Her var det mange poster som var blitt slettet...

Det var det jeg la merke til også.. *Merkelig*

Skrevet

Kan noen forklare hva som er så spennende med å lukte på kvinnetruser egentlig?

Aldri skjønt at denne lukten og akten skal være opphissende? Hadde tatt seg ut om vi skulle gå å lukte på bokserne til gutta fordi vi syns bremsesporene var så hot.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke akkurat lukten av avføring flertallet er ute etter... Hvis du selv hadde forsøkt ville du oppdaget at det simpelthen lukter personen som har gått med undertøyet, på samme måte som med en topp/t-skjorte (undertøy gir riktignok en assosiasjon til kjønnet/sex og lukter mye det samme som når en f.eks gir oralsex).

TS. Tror kanskje ikke jeg hadde vært så veldig bekymret. Han gjør det antakelig fordi han ville kjenne lukten av deg, men om han gjør det på grunn av det seksuelle ved det ser jeg heller ikke helt problemet. Ønsker du at han skal slutte, tror jeg det holder å nevne det i en bisetning for ham (ikke prøv å få noe svar eller forklaring).

Skrevet

Vurdert å slutte å gå med truse?

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleide å lukte på mammas klør når jeg var barn. Det luktet så godt, og når jeg savnet henne sov jeg med et av hennes sjal. God mammalukt.

Jeg lukter på truser innimellom, jeg, så ser ikke bort ifra at dette ikke skal være sant?

Skrevet (endret)

Sært. Ikke si noe.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

• 2 uker senere...
Gjest seinfeld
Skrevet

rart, men gutter på 14 er jo nysgjerrige. husker da jeg selv var tenåring, alt var spennende.. jeg er jente da, luktet aldri på undertøy, men det er kanskje en guttegreie. jeg gjorde mye annet rart, og tok ikke skade! så lenge ingen tar skade av det syns jeg absolutt ikke du skal si noe, det tror jeg kan merke gutten for lang lang tid.. og muligens skade forholdet deres. husk, når man er 14 er nesten alt flaut, og det der er jo flaut uansett alder. -altså dødsflaut++ når man er 14. hvis du vil at han skal slutte, så sørg heller for at han ikke får tilgang til trusene eller noe sånt.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Er jo en del gutter/menn som har truse fetish da :) kanskje din sønn har det? Eller så kan det hende du har en uimotståelig mus lukt i trusene dine etter du har brukt dem. Ikke vet jeg :) Ville ikke tatt det opp med han nå.. ville kanskje ventet en stund men hvis det blir verre.. Blir du på en måte nødt. :gjeiper:

Skrevet

Nei, ikke si noe, det blir bare så jævlig kleint. Sørg heller for å gjemme skitne truser - da tar han nok også hintet og forstår at du har forstått.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...