AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 Hei Tenkte kanskje dette var stedet å lufte noen tanker som jeg ikke er helt klar for å ta med veninner enda... Jeg har "holdt på" med en bekjent en stund. Bare i fylla, og vi har lite kontakt ellers fordi vi bor på forskjellige steder. Så vi møtes altså når det er fest, og ender som regel opp sammen. Nå har jeg bestemt meg for å kutte han ut, fordi jeg begynner å få litt følelser i forhold til han... Et forhold mellom oss to ville vært veldig komplisert på veldig mange måter (selv om vi begge er single), og jeg tror heller ikke at han vil være interessert i å ta det noe videre. Dette var jo veldig grovt skissert, men det er riktig av meg å backe unna nå sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 Tjah.. Hvis du vet han ikke har følelser for deg, og ikke er intr i noe mer, så er det nok best å backe unna. Derimot kaaan det jo være at han føler på samme måte som deg, så du kan jo prøve å fortelle han om det ? Om du skal backe unna alikevel, har du ingenting å miste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Kan jo risikere å tape et vennskap, og at fremtidige sosiale happening blir kleine og ubehagelige... En kompis jeg holdt på med for en god del år siden stilte meg et slags "ultimatum" litt sånn plutselig: "Nå kan vi gå hjem sammen igjen, og så er det meg og deg - Ellers må vi slutte her." Det var punktum for et godt og langt vennskap, fordi vi rett og slett ikke takla det så bra i etterkant. -TM- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 #4 Del Skrevet 12. november 2010 Hei Tenkte kanskje dette var stedet å lufte noen tanker som jeg ikke er helt klar for å ta med veninner enda... Jeg har "holdt på" med en bekjent en stund. Bare i fylla, og vi har lite kontakt ellers fordi vi bor på forskjellige steder. Så vi møtes altså når det er fest, og ender som regel opp sammen. Nå har jeg bestemt meg for å kutte han ut, fordi jeg begynner å få litt følelser i forhold til han... Et forhold mellom oss to ville vært veldig komplisert på veldig mange måter (selv om vi begge er single), og jeg tror heller ikke at han vil være interessert i å ta det noe videre. Dette var jo veldig grovt skissert, men det er riktig av meg å backe unna nå sant? Ja, det stemmer bra. Et forhold som vil bli vanskelig i praksis, og med en fyr du selv føler bare er ute etter uforpliktet sex, VIL IKKE VÆRE noen smart sak for DEG å kaste bort mer av DIN tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf1 Skrevet 14. november 2010 #5 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hei Tenkte kanskje dette var stedet å lufte noen tanker som jeg ikke er helt klar for å ta med veninner enda... Jeg har "holdt på" med en bekjent en stund. Bare i fylla, og vi har lite kontakt ellers fordi vi bor på forskjellige steder. Så vi møtes altså når det er fest, og ender som regel opp sammen. Nå har jeg bestemt meg for å kutte han ut, fordi jeg begynner å få litt følelser i forhold til han... Et forhold mellom oss to ville vært veldig komplisert på veldig mange måter (selv om vi begge er single), og jeg tror heller ikke at han vil være interessert i å ta det noe videre. Dette var jo veldig grovt skissert, men det er riktig av meg å backe unna nå sant? Kan det være at begge er litt usikre siden dette bare skjer i fylla? Har dere snakket noe om det? Hva om han føler det samme som deg? Gir han inntrykk av å bare være ute etter sex eller får du følelsen at han liker deg for noe mer? Personlig tror jeg at selv om ting kan virke komplisert, så får man det til hvis man virkelig vil og føler det samme for hverandre! Endret 14. november 2010 av skruf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 15. november 2010 #6 Del Skrevet 15. november 2010 Kan jo risikere å tape et vennskap, og at fremtidige sosiale happening blir kleine og ubehagelige... En kompis jeg holdt på med for en god del år siden stilte meg et slags "ultimatum" litt sånn plutselig: "Nå kan vi gå hjem sammen igjen, og så er det meg og deg - Ellers må vi slutte her." Det var punktum for et godt og langt vennskap, fordi vi rett og slett ikke takla det så bra i etterkant. -TM- "DEt gode vennskap" sluttet den dagen han ville noe mer, skal jeg si deg. Så å tro at vennskapet slutta fordi han konfronterte deg og satte et ultimatum er bare å lure seg selv. I "Gode vennskap" er man venner, og man er glad i hverandre som venner, og man unner den andre å treffe potensielle kjærester. Stemmer ikke dette, er man ikke gode venner. Sad but true. TS jeg syns du skal være ærlig. Hva har du å tape? At du kanskje ikke får ligge med ham i fylla igjen fordi han blir redd følelsene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå