Gjest Bella_ Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 De har jo på et vis lagt noe penger i design - det er jo en rød tråd i konseptene og jeg ser i alle fall på lang avstand at det er en First Price/Euroshopper/X-tra/Landlord vare. De har gjort designet enkelt og gjenkjennelig, og det er ikke målet å få det til å se eksklusivt og flott ut - det skal jo se billig ut. Se vedlagte bilder av FirstPrice produkter - det er en klar grunntanke i utformingen av emballasjen; Du kan hvertfall ikke ta feil av de produktene
Kamikatze Skrevet 14. november 2010 #22 Skrevet 14. november 2010 [...] og jeg ser i alle fall på lang avstand at det er en First Price/Euroshopper/X-tra/Landlord vare. [...] Men om det er lurt at x-tra hårspray og barberskum er dønn make, er en annen sak...
Christiane_W Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 Men om det er lurt at x-tra hårspray og barberskum er dønn make, er en annen sak... Jeg har aldri sagt at jeg synes designen på disse produktene er god, bare poengtert at faktisk så bruker nok disse billigmerkene litt penger på å lage en helhetlig design for produktene sine. I den andre enden av skalaen har vi jo f.eks. Jacobs utvalgte (Norgesgruppen) og Smak Forskjellen (Coop) som skal være eksklusivt. Er jo en klar rød tråd og sterk gjenkjennelseseffekt her også - men designen på emballasjen signaliserer det stikk motsatte av billigvarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå