Jessica26 Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hei, Jeg skal selge min borettslagsleilighet og har etter møter med flere meglere endt opp med to jeg likte godt: Postbanken og Privatmegleren. De ligger rimelig likt i prisklasse, så her er det selve firmaet de jobber for jeg kommer til å basere mitt endelige valg utfra. Men er det noen her som har noen meninger om disse to? Noen som har utmerket seg på noen måte? Gode/dårlige på markedsføring, bildekvalitet, seriøsitet? Jeg er evig takknemmelig for alt av råd og hjelp
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Det er meglerfirmaer jeg heller ville valgt enn disse to, men det er pga personlige inntrykk jeg har. Har ikke brukt noen av disse. Men et råd jeg vil gi deg, det er ikke ofte at man kan dømme en hel kjede av bedrifter etter hva en av meglerene gjorde. Om bildene blir bra hos postbanken er det fordi megleren du velger bruker en god fotograf, ikke fordi kjeden er dårlig på å ta bilder. Velg den megleren du liker best, den du føler vil ivareta dine interesser best. Det er mitt råd.
FoxyFish Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Da jeg kjøpte leilighet i mars, var jeg på mange møter og visninger, og for min del kom Postbanken desidert best ut. Meglerne vi traff på der var veldig ålreite, og virket rett og slett folkelige og proffe. Dessuten virket de veldig troverdige og ærlige. Gutta fra Privatmegleren var litt for "hippe, kule og trendy" for min smak, og jeg tror de prøvde å møte oss på våre premisser (ungt par) på en litt feilslått måte. De slang blant annet med leppa om andre budgivere, og det hele ble ganske påtatt og småpinlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå