AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Heisann. Jeg har de siste 3 dagene hatt ekstremt vondt i halsen. Å svelge er helt sinnsykt smertefullt, og jeg har store problemer med å få i meg mat. Verken varm eller kald drikke lindrer noe som helst. Jeg har hatt av og på sår hals siden begynnelsen av september. De siste tre ukene har jeg følt meg ganske dårlig. Jeg har ikke feber, men jeg har febersmerter, og er enten for varm eller kald. Har hatt vondt i magen i perioder, og generelt vært i skikkelig laber form, sliten og energiløs. Vet liksom ikke om halsen nå er ille nok til at det kan rettferdiggjøre et besøk hos legen eller ikke... Hva tenker dere?
Gjest nemorosa Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Det kan høres ut som kyssesyken. Jeg ville tatt meg en tur til legen var jeg deg, når du har gått med plager såpass lenge har du ingenting å tape på det
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Men jeg har hatt kyssesyken, for fire år siden :klør:
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Også var jeg hos legen i går, skjønner du... En time jeg hadde bestilt for lenge siden for noe annet... Men jeg glemte å si at jeg var syk nå Så det er litt pinlig å komme i morgen, liksom.
Gjest nemorosa Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Jeg skjønner men det er jo tross alt bedre å gå en gang ekstra enn å slite unødvendig med plagene. Håper det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Du har hatt "ekstremt vondt" de siste tre dagene, men da du var hos legen for én dag siden, så glemte du at du hadde vondt? Høres ikke så ekstremt vondt ut da.... Men det kan godt være du har halsbetennelse eller noe sånt, og da må man i noen tilfeller ty til en antibiotikakur for at det skal bli bra, og det får du kun hvis du oppsøker lege med problemet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Jeg hadde noe ganske mer alvorlig å snakke med legen om da, så ja, jeg glemte det.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Dro til legen i dag etter en søvnløs natt. Halsbetennelse forårsaket av virus. Så da er det bare å leve med det til det går over, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå