Julie Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Noen her som har råd mot rødming??? Aldri vært plaget av det før, men i det siste har det blitt skikkelig ILLE. Rødmer for den minste ting, ting som egentlig ikke plager meg noe særlig men uansett kjenner jeg rødfargen komme krypende...i tillegg har alle jeg kjenner oxo lagt merke til det og begynt og kommentere det, gjør ikke saken bedre..føler som en barnlsig "fjortisjente" pga rødminga.. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg skjønner akkurat hva du mener, jeg rødmer veldig lett oxo. Jeg fant denne linken på en svensk side, vet ikke om det er mye hjelp i den, men det står i alle fall litt om å rødme (rodna) http://www.sps.nu/wwwboard/messages/287.html _________________ (((Kierry)))1212[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-05-05 16:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har begynt å legge merke til at når jeg blir så flau at jeg vet jeg kommer til å rødme, så holder jeg pusten. Har prøvd å huske på det slik at jeg bare fortsetter å puste vanlig, kanskje litt overdrevent dype drag. Føler at dette hjelper vaffal...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå