else69 Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 satt og tenkte på alle de gangene jeg har vært i dårlig humør, men så har barna mine løst alt med en rar kommentar eller en latter som bare får deg til å se det lyse i livet. i dag hadde jeg en slitsom dag på jobb, men så fikk jeg tilsendt denne videosnutten med en baby som sjangler avgårde. skrudde opp lyden for å høre lydene som kommer mens barnet løper. kjempesøt!!!! http://www.youtube.com/watch?v=HRhRfpVsQcM
Gjest Emera Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Når noen ber meg skru lyden opp for å se en video, da skrur jeg lyden av. Det er som regel lurt.
Gjest Sommertid Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Når noen ber meg skru lyden opp for å se en video, da skrur jeg lyden av. Det er som regel lurt. Takk for advarselen! Hater slike
Gjest Emera Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Takk for advarselen! Hater slike Vær så god! Kanskje litt dårlig gjort å ødelegge moroa for trådstarter, men jeg kan heller ikke fordra slike. Derfor ble det festbremsfakter her.
Chiyo Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Jeg kvapp ikke så veldig. Ble litt sjokka. :gjeiper:
Wonders Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 godt jeg har som vane å skru av lyden, er flere her som hadde falt av sine designer-stoler gitt
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Jeg slo av lyden der og hører på Erik Bye som synger. Ble en artig og litt absurd effekt ut av det.
afeio Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Jeg burde sett den komme! Spesielt når jeg satt og funderte på hvordan det var mulig å høre lydene av ungen som løper når det er lagt på musikk Men artig er det i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå