Gå til innhold

en liten tass kan alltid få deg i godt humør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt og tenkte på alle de gangene jeg har vært i dårlig humør, men så har barna mine løst alt med en rar kommentar eller en latter som bare får deg til å se det lyse i livet.

i dag hadde jeg en slitsom dag på jobb, men så fikk jeg tilsendt denne videosnutten med en baby som sjangler avgårde. skrudde opp lyden for å høre lydene som kommer mens barnet løper. kjempesøt!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HRhRfpVsQcM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når noen ber meg skru lyden opp for å se en video, da skrur jeg lyden av. Det er som regel lurt.

Gjest Sommertid
Skrevet

Når noen ber meg skru lyden opp for å se en video, da skrur jeg lyden av. Det er som regel lurt.

Takk for advarselen! Hater slike

Skrevet

Takk for advarselen! Hater slike

Vær så god! :)

Kanskje litt dårlig gjort å ødelegge moroa for trådstarter, men jeg kan heller ikke fordra slike. Derfor ble det festbremsfakter her. :fnise:

Skrevet

Jeg kvapp ikke så veldig. Ble litt sjokka. :gjeiper:

Skrevet

godt jeg har som vane å skru av lyden, er flere her som hadde falt av sine designer-stoler gitt :skratte:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg slo av lyden der og hører på Erik Bye som synger. Ble en artig og litt absurd effekt ut av det. ;)

Skrevet

Jeg burde sett den komme! Spesielt når jeg satt og funderte på hvordan det var mulig å høre lydene av ungen som løper når det er lagt på musikk :P Men artig er det i hvert fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...