Gå til innhold

Dirty snakk på sms?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag til noe dirty jeg kan sende på sms til kjæresten min (gutt, 20) i morgen mens han er på jobb, for å pirre han litt i framkant av kvelden? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Overrask han litt.. Putt en gjenstand (f.eks agurk) i ræva og skriv at du gleder deg til kuken hans skal pumpe deg full i sperm oppi der..

Eller du kan skrive at ikveld er det du som bestemmer.

Bind han fast og pirr han til d ytterste når han ankommer..

Skrevet

Overrask han litt.. Putt en gjenstand (f.eks agurk) i ræva og skriv at du gleder deg til kuken hans skal pumpe deg full i sperm oppi der..

Eller du kan skrive at ikveld er det du som bestemmer.

Bind han fast og pirr han til d ytterste når han ankommer..

Duh..? Gjør du noe annet enn bare å tenke på sex??

Skrevet

Ha ha ha en agurk i ræva faktisk! Ja da hadde det blitt slinger i valsen tenker jeg :skratte:

Skrevet

bare skriv han hva du har lyst til å gjøre med han! detaljert bj eller noe sånt ;) mms funker jo også fiiint :D

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Skriv at du gleder deg til at han skal sprute deg i ansiktet :gjeiper: De pleier å like det :fnise:

Skrevet

Skriv at du gleder deg til at han skal sprute deg i ansiktet :gjeiper: De pleier å like det :fnise:

Savner deg jeg søta;-)

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Savner deg jeg søta;-)

:klemmer: Vært litt "fjern" i det siste.... Tenkt på deg da :lur:

Gjest Hard Ride
Skrevet

Putt en gjenstand (f.eks agurk) i ræva og skriv at du gleder deg til kuken hans skal pumpe deg full i sperm oppi der..

Stay classy

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Enkleste er ofte det beste. Jeg sendte en gang en mms med bilde av meg selv bakfra med sexy undertøy og teksten "venter på deg sexy", det fungerte over all forventning.

Skrevet

Enkleste er ofte det beste. Jeg sendte en gang en mms med bilde av meg selv bakfra med sexy undertøy og teksten "venter på deg sexy", det fungerte over all forventning.

Nice one ! :tommelopp:

Skrevet

Har ingen tips, men vær for guds skyld sikker på at du sender til riktig person!

Ble litt småskeptisk en natt jeg ble spurt via sms om jeg var hjemme, om han kunne ta seg en tur, og om jeg var klar for vill og rå sex. Han la ut om hva han ville gjøre...

Jeg trodde noen kødda, men googlet litt og fant ut at meldingen kom fra en kjekkas på en helt annen kant av landet:p Skulle svart og spurt om han kunne sende mms av hva han hadde å friste med.

Gjest HunterLady
Skrevet

Duh..? Gjør du noe annet enn bare å tenke på sex??

Joda, jeg liker å vaske og lage mat også.. ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Stay classy

Spørs vel hvordan sexliv man har det..

Synes ingenting om å være classy i sexveien når man er i et forhold. Hva faen er vitsen med det?? :gjeiper:

Skrevet

:klemmer: Vært litt "fjern" i det siste.... Tenkt på deg da :lur:

Lov det vettu :klemmer: Håper nå vi høres igjen søta :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hei der hunterlady du er rå liker det

Fint at noen setter pris på det! ;)

Skrevet

Mms funker alltid...

Litt pirrende som ikke avslører alt du er klar for så kan fantastien hans løpe litt så han er superklar når han kommer hjem til deg :gjeiper:

Har sendt en til min som har vært vekk hele uka og gleder meg til "overraskelsen" jeg får når han kommer hjem..Håper den er hard og stor ja :fnise:

Og tanken på overraskelsen jeg har til han gjør meg veldig våt... :rødme:

Skrevet

Spørs vel hvordan sexliv man har det..

Synes ingenting om å være classy i sexveien når man er i et forhold. Hva faen er vitsen med det?? :gjeiper:

Så enig så enig..

Her skal man gi utløp for det man vil ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...