Gå til innhold

Noen som opplever at katten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplever at kattene absoulutt skal sitte på papir? Lekser, brev, ark, aviser osv...

Eller er det bare våre katter som er merkelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. alle mine 4 katter har elsket det. Nå har jeg mange artikler til eksamensesning liggende over hele sofaen her, gjett hvilken brumlebasse som ligger og åler seg på de ;)

Skrevet

Ja, det er velkjent. Eller, jeg har to katter med ulike lyster. Den eldste elsker alt av papp og papir. Hun vil ligge på papir, gjemmer seg i pappesker og klorer pappesker i stykker så fort hun får anledning. Den minste foretrekker imidlertid plast. Ligger det en plastpose slengt på gulvet er hun kjapp til å legge seg oppå og liker visst den knitrende lyden den lager.

Skrevet

Helt vanlig. Han legger seg på avisa når vi leser den. Da er det bare å bla om så ligger han så fint inni der :-)

Skrevet

Min setter/legger seg på alt som skiller seg ut fra underlaget. En pose på gulvet, ei bok på kommoden, laptopen på bordet, you name it. Har lett etter mobilen mange ganger, bare for å finne ut at katten ligger på den! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha, det er godt det ikke bare er våre katter som er skikkelig teite! Utrolig irriterende når man kunne tenke seg å lese til eksamen, men katten ligger godt plantet på leksene og har ikke tenkt å flytte seg med det første(...)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kjent fenoment det å insistere på å sitte enten midt i avisen, på regningene som skal betales (mens matmor logger inn i nettbaken), på kort som skulle skrives, - i det katterumpen ble elegant plassert midt på kortet -, eller egentlig hvilket som helst papir man legger fra seg for å gjøre noe med :skratte:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Min har en ting for gummi... :sjenert: Badekarmatter, ballonger, gummisåler.. Hun ikke bare legger seg inntil/oppå det, leker med det og gnager på det, hun kan også finne på så spise litt.. :spise: Hun er en liten gåte.. :klø:

Skrevet

den ene katten min legger seg på alt som er av papir og ark ;) men det rareste med han er at han drikker av doskåla hele tiden :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...