Gå til innhold

Vasking av stekeovnen

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t
Skrevet

Hvilke vaskemiddel brukes til det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her i huset bruker vi Mr Muscle ovnsrens.

Skrevet

Ovnsrens er tingen, ja. Lurt å sette oven på svak varme først også, da løsner fett og os som har satt seg i ovnen lettere.

Skrevet

Jeg bruker også Mr Muscle. Lar det stå 12-24 timer, for at fett og annet skal løsne skikkelig. Også slår jeg på ovnen litt når jeg skal vaske den, så jeg ser hva jeg holder på med der inne. Ikke spray på et tykt lag med rens, for da blir man stående i timesvis og bare vaske ut selve rensen etterpå.

Gjest sunshine-t
Skrevet

ok!!takk for svar :P

skriver opp på handlelisten*

Skrevet
Her i huset bruker vi Mr Muscle ovnsrens.

Vi også. Den er helt suveren! Kan også brukes som ugressmiddel. :ler:

Skrevet

Vi har også brukt Mr Muscle, men jeg er ikke fornøyd. Før brukte vi Jordan sin ovnsrens, men den får man jo ikke tak i noen steder mere. Har noen vanskelige flekker som ikke blir borte med Mr Muscle :(

Gjest Dolphina
Skrevet

Skriver opp på handlelista jeg å!

Så ut til at den trengte det.

Hvor ofte vasket dere ovnen forresten?

Gjest Fru Fomle iil
Skrevet
Jeg bruker også Mr Muscle. Lar det stå 12-24 timer' date=' for at fett og annet skal løsne skikkelig. Også slår jeg på ovnen litt når jeg skal vaske den, så jeg ser hva jeg holder på med der inne. Ikke spray på et tykt lag med rens, for da blir man stående i timesvis og bare vaske ut selve rensen etterpå.[/quote']

Brukte Mr Muscle i ovnen i går. På boksen står det at den max skal virke 2 timer?? Var ikke særlig fornøyd med resultatet, så hvis det er trygt å la det virke leeeenge skal jeg jammen gjøre det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Brukte Mr Muscle i ovnen i går. På boksen står det at den max skal virke 2 timer?? Var ikke særlig fornøyd med resultatet, så hvis det er trygt å la det virke leeeenge skal jeg jammen gjøre det.

På vår boks står det at den skal virke minst en time, eller over natten hvis det er veldig skittent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...