AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er bedt til festligheter vedr. et gullbryllup til nær familie. Hva i all verden skal jeg gi? Dette er et par som har flyttet fra stor enebolig til terrasseleilighet. De har nok med ting. I tillegg så har de god økonomi. De er glad i god mat og drikke og inviterer gjerne andre til seg. Samtidig så reiser de veldig mye til utlandet og kjøper alkohol rimelig. Interessene deres går på reise. Ikke typiske friluftsmennesker. Har heller ikke hytte. Hodet mitt er helt blankt og jeg trenger hjelp. Kostnad rundt 300 kroner. Tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 En god reiseguide e.l. til et sted du vet de har lyst til å dra? :klø: Beste jeg kom på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Vin eller annen alkoholholdig drikke du vet de drikker. Eller et ostefat med ulike oster,kjeks, druer og vin. Kaffe med likør ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 Du sier det er nær familie. Har du mulighet til å få laget en fotobok med bilder av dem gjennom livet deres sammen? Det må jo være en flott gave å få til et gullbryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #5 Del Skrevet 11. november 2010 Takker for svar. Nei, jeg har ingen mulighet til å lage en fotbok/minnehefte. Jeg har ikke selv bilder og heller ikke tilgang på bilder. Har tenkt på (i nødstilfelle) å kjøpe et par flasker veldig god vin og henge på en lapp hva den enkelte vin passer til. Allikevel så kjennes det ikke helt ok siden de stadig er ute og reiser og da alltid kjøper med seg alkohol hjem. Tar gjerne i mot andre forslag. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. november 2010 #6 Del Skrevet 12. november 2010 Til folk som har alt er jo forbruksvarer en godt tips. Synes Piper sitt forslag om ostefat hørtes artig ut. Men hva med gavekort på kinobilletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 12. november 2010 #7 Del Skrevet 12. november 2010 God, enkel mat. Noe hjemmelaget spiselig? Velværeprodukter? Kurv med forskjellige ting? Om du kan strikke; hva med votter eller lester? Selv om det kanskje er litt varmere i leiligheta kan man aldri få nok lester En cd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå