Gå til innhold

Mandlene, slim og dårlig ånde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første: Hvordan vet man at man hovne mandler? Jeg vet ikke helt hvor/hvordan jeg kan se mine. Greit, jeg vet de er bak i munnen, men jeg har aldri sett så nøye i munnen at jeg kan si om det ser normalt ut eller ikke.

Så til det andre: Jeg har så langt tilbake som jeg kan huske vært plaget av dårlig ånde. Det spiller ingen rolle om jeg pusser tennene, bruker tanntråd, og skyller med munnskyllevann etterpå. Friskhetsfølelsen varer skuffende kort. Tyggis og tyggepastiller gir heller ingen god virkning. Jeg har aldri tatt opp problemet før, men føler vel egentlig at det hemmer meg litt i hverdagen. Det kan virke som at den dårlige ånden ikke kommer fra munnen, men snarere fra halsen eller svelget. Jeg har omtrent alltid slim i overgangen nese-svelg, bak drøvelen på et vis, på veggen mot munnen. Er dette normalt? Kommer lukten derfra? Og har man halsbetennelse når det er vondt å svelge? Dette skjer nemlig oftere og oftere. Jeg blir nesten alltid småforkjølet dagen etter dette symptomet oppstår.

Henger alt sammen?

Skrevet

Skulle tro det hang sammen.

Ville tatt en tur til legen rett og slett, og tatt det opp. Jeg kan dessverre ikke gi deg noe særlig bedre svar enn det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...