AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Venter for tiden på utbetaling av overgangsstønad for de 4 siste mnd, pga normal behandlingstid hos nav... Men vil gjerne få begynt på julehandelen, på tross av 20 kr på konto. Så da trenger jeg å handle noen steder hvor jeg kan betale etter 5-10 desember ca. Er student, så type GE og Cresco er ikke så keen på å ha med meg å gjøre... Så hvor handler man da? CDON.no er jo et alternativ, men litt kjipt å kjøpe alt der Skal sjekke ut linkene i den andre tråden her også selvsagt, men dette blir jo kanskje litt "utypiske" julebutikker...
ondebanan Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 bokkilden.no kan du betale med faktura. Ellers har du jo hm.com og ellos og slikt, der betaler man på etterskudd også.
Vrimle Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Jeg driver selv en liten nettbutikk, og jeg har et godt tips: Kjøp fra små nettbutikker og send en mail direkte til den som driver den og forklar situasjonen! De fleste av oss (jeg kjenner etterhvert en del) er villig til å gjøre unntak eller tillate forsinket betaling eller sende med faktura. :-)
Oliven Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Meld deg inn i et par bokklubber. Tror det er tanum som om dagen lokker med gavekort på 1500,- om du melder seg inn. Du kan bare kjøpe to bøker for gavekortet, men de har andre ting du kan kjøpe enn bøker også.
Gjest Nanne70 Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Yves Rocher. De har hudpleieprodukter, sminke, dusj/badeprodukter osv., og du får faktura med 1 måneds betalingsfrist.
Gjest Bente Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Jeg driver selv en liten nettbutikk, og jeg har et godt tips: Kjøp fra små nettbutikker og send en mail direkte til den som driver den og forklar situasjonen! De fleste av oss (jeg kjenner etterhvert en del) er villig til å gjøre unntak eller tillate forsinket betaling eller sende med faktura. :-) Er ikke helt enig med deg der. Jeg driver også en liten nettbutikk, og har erfart at sender man ut faktura er det så godt som å gi bort varen gratis. Det skjer omtrent 9 av 10 ganger at kjøper ikke gjør opp for seg.. Derfor har jeg helt sluttet med faktura, uansett hvor "tåredryppende" historien til den som spør er. Beklager trådstarter, men sånn er det. De uærlige ødelegger for de mange ærlige :-)
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 På hm.com og ellos kan du betale senere med månedsfaktura
PecanPie Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Capris.no har "juletilbud" nå hvor du kan utsette betalingsfristen til mars mot 45 kr i gebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå