Gå til innhold

Gave til ei venninne

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_my
Skrevet

Hei!

Har ei venninne som blir 24 år neste helg.Vi har kjent hverandre hele livet. Men vet ikke helt hva jeg skal finne på til gave.. Tenkte litt på å kanskje kjøpe en kurv og fylle den opp m noe..men vet ikke helt hva.

Så det jeg lurer på er om det er noen som har ett forslag eller to og komme med.?

På forhånd tusen takk :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Velværeprodukter? Hud/hårpleie, dersom du vet hvilke merker hun liker, evt kan gi henne noe mer ekslusivt om hun ikke bruker noe spesielt?

Spørs jo hvilket prisnivå du vil legge deg på også, men her er valgfriheten stor...

Til jul i fjor ga jeg ei veninne (som da var midt mellom 23 og 24) En pose med en god te, for jeg vet hun er glad i te, et fint stort tykt lys, og noen produkter til en deilig dusj... så skrev jeg: Ta en deilig dusj med disse produktene (det var skrubbe-vask og myk olje trur jeg) og slapp av i hele kroppen. Lag deg et stort krus med deilig varm te, krabb under ett pledd, tenn lyset og slapp av. (kanskje man man legge ved ei god bok?)

Skrevet

Brenn en CD med forskjellige sanger som vekker latter eller gode minner. Gjør litt ut av coveret til CD-en - med noen bilder eller tegning eller no'..

Gjest Lille_my
Skrevet

Tuuuusen takk for gode råd....dette var bra :D

Tror jagug jeg tar m meg begge rådene jeg....legger v både te lys litt dusj artikler og en god bok,pluss en brent cd m musikk,og ett lite album fra da vi var små...luuuurt :)

Nok en gang tusen hjertelig :D

Skrevet

Album med bilder fra hele tiden dere har kjent hverandre er en kjempefin gave. :D

Gjest Lille_my
Skrevet
Album med bilder fra hele tiden dere har kjent hverandre er en kjempefin gave. :D

Jepp :D

Å vi har kjent hverandre hele livet da,heh så kan bli ett stort album da..... :hoho:

Skrevet

Jeg holder på å lage ett slikt album til min beste venninne nå. Hun skal få det i kombinert "gratulerer med dagen som var" og "takk for at du var min forlover"-gave. Gleder meg til å reise og overrekke det neste måned! (Hun bor på andre kanten av landet så vi sees ikke så ofte...)

Tror jammen jeg stjeler noen av de andre idéene her til smågaver ved siden av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...