Gå til innhold

Menn- se her!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvilken bryststørrelse foretrekker du??

Jeg har selv str 65 E(naturlige;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker brystene til jenta jeg er glad i. Har vært sammen med både veldig små og veldig store, og det har vært like moro å leke med dem alle... ;)

• Liker 3
Skrevet

Bryststørrelse som fyller hånden eller større.

Skrevet

aaaahhhh! Men hva med å hoste opp noe bildebevis?

Skrevet

Er det åpent for at alle som liker jenter og pupper kan svare, eller...? ;) Jeg liker små og mellomstore best. Ikke for store, og hvert fall ikke silikon.

Skrevet

Bryster kan være fine i alle slags størrelser de,det viktigste er kvinnen de sitter på...

Gjest HunterLady
Skrevet

Jente her.. Men svarer uansett.

Liker store bryster best, naturlig eller fake.

De med store naturlige bryst har ofte veldig hengete bryster. Da synes jeg de med små, spretne pupper er mer digg.

Skrevet

En håndfull er perfekt, men så lenge de ikke er ekstremt små/store liker jeg dem vanligvis :)

Skrevet

En kompis trøstet meg en gang: "bedre med små og kappe enn store og slappe". Joa, men det er vel ikke så mange kvinner som er 100 % fornøyde med sine egne. Skulle nå gjerne hatt større jeg da :)

Skrevet

Kan ikke nekte for at det kan være ekstra turn-on med litt størrelse på puppene, men har ikke nok peiling på bh-størrelser til å komme med noen spesifikk preferanse. Når det kommer til stykket er det viktigere med form osv enn hvor store de er, men kombinasjonen store OG fine pupper er rimelig heftig. (Så lenge de er ekte.)

Skrevet

En kompis trøstet meg en gang: "bedre med små og kappe enn store og slappe". Joa, men det er vel ikke så mange kvinner som er 100 % fornøyde med sine egne. Skulle nå gjerne hatt større jeg da :)

De er sikkert fine! :D Kan bare snakke for meg selv, men synes det bedre med litt små enn altfor store. ;) Synes vel generelt formen er viktigere enn størrelsen. Men folk ser jo egentlig ikke noe til dette før dere er nakne uansett, dere kan jo jukse det til på alle slags mulige måter. ;)

Skrevet

De er sikkert fine! :D Kan bare snakke for meg selv, men synes det bedre med litt små enn altfor store. ;) Synes vel generelt formen er viktigere enn størrelsen. Men folk ser jo egentlig ikke noe til dette før dere er nakne uansett, dere kan jo jukse det til på alle slags mulige måter. ;)

Hehe, ja, vi kan jo jukse, men ikke fullt så artig hvis man tar med en fyr hjem og han ser at det går fra en god B/C til en liten A :P

Skrevet

Hehe, ja, vi kan jo jukse, men ikke fullt så artig hvis man tar med en fyr hjem og han ser at det går fra en god B/C til en liten A :P

Da tror jeg faktisk at han har mer enn nok annet å tenke på enn å kritisere brystene dine. For å si det sånn. :P

Skrevet

Jeg liker mellomstore til skikkelig store bryster. Det plager meg ikke i det hele tatt om de henger litt. Det er jo bare naturlig. Silikon er turn off.

Jente, 27

Skrevet

Spretne mellomsmå til medium store er fint som passer til kroppen. Dvs. alt fra omtrent b til d.... når du har 65 er vel ikke E så stort heller, så sikkert veldig fint det også. Men det viktigste er om de er spretne... ikke størrelsen. Og kjempe STORE pupper kan være skikkelig turn-off faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...