Gjest meg igjen Skrevet 12. november 2010 #21 Skrevet 12. november 2010 så er man sjenert og har andre problemområder som gjør at byen blir eneste alternativ. Uff, dette ble trist! Overfladiske jenter på byen er det for mange av, og det er vel ikke noe poeng å miste jomfrudommen til en av disse med en one night stand? Det er det ikke verdt. Jeg skjønner at det er kjipt å være jomfru når man er 25, men det er ikke noe å skamme seg over. Den første gangen bør være spesiell, sammen med noen man liker. Jeg mistet møydommen min på fest da jeg var 15, full som en dupp. Husker bare at han sa ”takk skal du ha” før han stakk. Supertrist! Var ikke slik det skulle være!Men det er vel andre steder man kan møte en søt og verdig jente? Vet det er tungt å være sjenert, har vært det i så mange år selv. Helt til jeg fikk nok og ga fullstendig f. Enten så liker folk meg, eller så liker de meg ikke. Liker de meg ikke så er det deres tap. Høres kanskje enkelt ut, men man blir lei av å bli ignorert og oversett. Orker ikke lenger å tenke på hva andre synes og tenker om meg. Du kan jo prøve å møte noen via nettdating? Da kan man jo selv bestemme tempoet, hva man skal snakke om, og det å fortelle at man er sjenert er ikke nødvendigvis noe minus. Heller det enn en brautende mann som VET og KAN alt.Pust med magen, du vil finne den spesielle jenta en dag, en du kan ha sex med, en du kan prøve deg frem med. Det er ikke vits å ha sex for bare sexen sin skyld. meg igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #23 Skrevet 12. november 2010 Er litt pirrende tanke å kunne hatt sex med en mannlig jomfru. Ta det med ro, vise, smake, berøre. Gjøre det til en god opplevelse. Det er jo en mulighet for det! Finnes sikkert flere av oss man tror. Er jo ikke akkurat noe man snakker høyt om.
Gjest Anonym Skrevet 12. november 2010 #24 Skrevet 12. november 2010 Hehe, det er en tanke ihvertfall Er nok mange mange jomfruer der ute, og det er nok mange mange der ute som kunne ønske at de fortsatt var.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #25 Skrevet 12. november 2010 Hehe, det er en tanke ihvertfall Er nok mange mange jomfruer der ute, og det er nok mange mange der ute som kunne ønske at de fortsatt var. Det er nok fullt mulig. Jeg for min del har ikke noe behov for å ha sex med alle og enhver. Venter da heller til jeg finner noen jeg liker. Klarer faktisk ikke tanken på å kysse noen jeg ikke liker en gang. Mulig jeg er rar...... Men! Tilbake til tråden, ble en lang avsporing det her.
Gjest Anonym Skrevet 12. november 2010 #26 Skrevet 12. november 2010 Det er nok fullt mulig. Jeg for min del har ikke noe behov for å ha sex med alle og enhver. Venter da heller til jeg finner noen jeg liker. Klarer faktisk ikke tanken på å kysse noen jeg ikke liker en gang. Mulig jeg er rar...... Men! Tilbake til tråden, ble en lang avsporing det her. Synes det høres fornuftig ut jeg.
Gjest Gjest666 Skrevet 12. november 2010 #27 Skrevet 12. november 2010 Hvorfor vil noen jenter ikke snakke om sex? Sikkert av samme grunnen som at enkelte gutter ikke vil snakke om det. Dvs, sjenert, blir for kleint, "rare" fantasier", dårlig erfaring fra barndommen, skam, usikkerhet osv. Finns mange som har en mental sperre når det kommer til seksualitet. Jeg tipper at det sikkert er like mange gutter som ikke vil snakke om sex som det er jenter. Og sikkert like mange gutter som snakker alt for mye om sex akkurat som det er enkelte jenter som kan snakke alt for mye om det
angkortom Skrevet 24. november 2010 #30 Skrevet 24. november 2010 Mange fordi de er redd for å avsløre sin uvitenhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå