Gjest Blanca Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Sexlivet har vært kronglete og vanskelig så lenge jeg kan huske, jeg har nok tatt varig skade, men må spørre nå om råd for det sliter sånn. Det første jeg la merke til var at jeg jo sluttet å ha sex med meg selv. En gang i blant så tuller hormonene mine med meg (før mensen og eggløsning) og jeg kan gjøre det i desperasjon. Når jeg kommer da så er orgasmen hmm, jeg angrer. Jeg får umiddelbart en negativ følelse, orgasmen er ikke verdt det og jeg nesten skammer meg. Så, det som er mest vanskelig å si Jeg klarer ikke å ha sex uten å dope meg. Det er helt utenkelig! Jeg har prøvd men jeg orker ikke det, jeg får ikke skrudd av hjernen og det blir helt uinteressant, stressende, nei! Jeg har en elsker nå hvor vi begge gjør det. Sexen er kjempegod og han fikser så jeg orker å ha ham så nær. Men selv om jeg har fikset det nå så varer ikke det ut livet. Hva er galt med meg?
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Huffda, får litt vondt av deg... Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hva du har opplevd, men om du er i rusmiljøet så antar jeg du kanskje har opplevd en del dritt, kanskje overgrep? Jeg klarte heller ikke sex før, uten å ruse meg.. Var fuckings ødelagt og trodde aldri jeg skulle få et normalt sexliv (eller liv for den saks skyld). Første bud: SLUTT Å RUS DEG! Rusen vil aldri hjelpe deg..
Gjest Blanca Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Huffda, får litt vondt av deg... Nå vet jo ikke jeg nøyaktig hva du har opplevd, men om du er i rusmiljøet så antar jeg du kanskje har opplevd en del dritt, kanskje overgrep? Jeg klarte heller ikke sex før, uten å ruse meg.. Var fuckings ødelagt og trodde aldri jeg skulle få et normalt sexliv (eller liv for den saks skyld). Første bud: SLUTT Å RUS DEG! Rusen vil aldri hjelpe deg.. Har ikke opplevd overgrep, er ikke i noe rusmiljø. Orker ikke være så nær noen hvis jeg ikke kan røyke litt hasj, thats all. Jeg drikker ikke eller noe annet, helt vanlig dame, men tanken på sex uten å distansere seg litt, utenkelig. Jaja, jeg får vel gi meg. :-(
Cannavaro Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Utfra det du skriver og min umiddelbare reaksjon er at du har noen blokkeringer som gir deg disse følelsene. Det kan være ; bebreidelse, angst, depresjon,likegyldighet,fordømmelse,ubesluttsomhet, sinne, selvmedlidenhet, forvirring eller skyldfølelse. Dersom du kjenner at det er en eller noen av disse blokkeringene som ligger i din underbevissthet og plager deg så kan du ha svaret selv. Sex oppleves og nytes absolutt best i edru tilstand, det er absolutt å foretrekke ihvertfall. Dersom du med sikkerhet vet at du har noen sperringer her så kan det være å anbefale å få profesjonell hjelp. Dette ville vært min "førstehjelp" til problemet du har tror jeg..
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Har ikke opplevd overgrep, er ikke i noe rusmiljø. Orker ikke være så nær noen hvis jeg ikke kan røyke litt hasj, thats all. Jeg drikker ikke eller noe annet, helt vanlig dame, men tanken på sex uten å distansere seg litt, utenkelig. Jaja, jeg får vel gi meg. :-( Du har virkelig ingen aning på HVORFOR du ønsker å distansere deg? Er d kanskje fordi du ikke har riktige følelser for personen? At du ser på sex som skittent og ekkelt? Eller kanskje den intime opplevelsen virker skremmende på deg? Kan være så mange grunner til at du gjør d du gjør, men du vet nok svaret selv innerst inne. Ta deg en joint å filosofer litt neste gang, ikke ha sex. Kanskje du kommer fram til noen svar. Det beste er såklart å slutte, være nykter og dermed komme nærmere deg selv slik at du kanskje skjønner litt mer.
Gjest Blanca Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Jeg er nok deprimert, javisst, får anti-depressiva mot det. Har også sosial angst, noe jeg bare står i. Kjenner jo at det er godt for meg å endelig ha ett lite sexliv men når jeg må distansere meg så er det vel ikke rett. Jeg orker nok aldri å slippe noen psykisk innpå meg noensinne mer, da gir jeg nok heller slipp på sexen for resten av livet. Jeg bare orker ikke de mulige konsekvenser av å dra det lengre enn fysisk.
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Jeg er nok deprimert, javisst, får anti-depressiva mot det. Har også sosial angst, noe jeg bare står i. Kjenner jo at det er godt for meg å endelig ha ett lite sexliv men når jeg må distansere meg så er det vel ikke rett. Jeg orker nok aldri å slippe noen psykisk innpå meg noensinne mer, da gir jeg nok heller slipp på sexen for resten av livet. Jeg bare orker ikke de mulige konsekvenser av å dra det lengre enn fysisk. Huff, du må prate med noen kjære deg.. Du kan ikke ha slik innstilling her i livet. Du lever bare én gang og det vil gjøre deg veldig vondt og du går glipp av ALT om du ikke slipper noen innpå deg. It can hurt like hell sometimes, but you also experience goodness.. Håper d ordner seg for deg! Anbefaler profesjonell hjelp..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå