Redhead Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 For noen ar siden leste min mann og jeg Julemysteriet av Jostein Gaarder hver dag fram til jul. Har veldig lyst til å gjøre det i år og, men da til fireåringen. Tror dere den blir for vanskelig for han? Jeg husker at jeg likte boka veldig godt, og siden det bare er ett kapittel for hver dag så er det kanskje overkommelig. Kan nevne at han liker å bli lest for, og er vant til det, men ikke fra så stor (og omfattende?) bok. I desember nærmer han seg fire og et halvt år om det har noen betydning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Du finner jo fort ut om han liker det eller ei. Prøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg leste den boka da jeg var vesentlig eldre (leste den siste året på vgs jeg, fordi jeg skrev særemne om Josten Gaarder) men jeg sier meg helt enig med Donpedro her, prøv. Det er ei fantastisk bok. Om han ikke liker det/ikke klarer å følge med, så prøv igjen neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Min datter kommer til å være 4 år og nesten to måneder når desember kommer, og jeg har store planer om å lese denne boken for henne. Dette er jo en barnebok, selv om det kanskje ikke virker sånn ved første øyekast, så hvis barent er vant til å bli lest for vil jeg tro at det går fint. Jeg prøvde å lese litt fra den i fjor, men da var ho litt for liten merket jeg. Hvis du merker at kapittlene blir litt for lange for barnet ditt så kan du jo f.eks bare lese fortellingen i fortellingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2003 Min datter kommer til å være 4 år og nesten to måneder når desember kommer, og jeg har store planer om å lese denne boken for henne. Dette er jo en barnebok, selv om det kanskje ikke virker sånn ved første øyekast, så hvis barent er vant til å bli lest for vil jeg tro at det går fint. Jeg prøvde å lese litt fra den i fjor, men da var ho litt for liten merket jeg. Hvis du merker at kapittlene blir litt for lange for barnet ditt så kan du jo f.eks bare lese fortellingen i fortellingen. Hadde nesten glemt at det var en fortelling i fortellingen :oops: . God idé og bare lese den dersom det viser seg å bli for mye. Jeg skal nok prøve å lese den for sønnen min. Vi bruker å lese mens han spise kveldsmaten sin, det er ei sånn trivelig stund . Tenkte å låne den på biblioteket, men har litt lyst til å kjøpe den selv og. Særlig den utgaven der Stella East har illustrert, den er nydelig. Så, blir det ikke vellykket i år så får vi prøve igjen til neste år :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har ikke lest den ordentlig for mine før, tenkte jeg skulle prøve i år. De er ti og seks..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå