AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Kjole fra Urban Outfitters Jeg tenkte å kjøpe denne kjolen, men jeg er nødt til å ha et eller annet under på en eller annen måte. Jeg har små pupper og trenger ingen støtte, men det er noe med formen på dem som ikke ser så bra ut uten noe som helst under, dessuten blir de så innmari ...yppige bare hvis jeg er øørlittegrann kald, noe jeg synes er litt upassende. Noen forslag?
Heges Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Du kan prøve denne. Slike og lignende selges i flere klesbutikker (h&m og Lindex) http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-14/
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Men den har jo noe i mellom brystene, og det er jo der kjolen er gjennomsiktig. :/
Heges Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Åkei. Vel, dem har bh-tape i forskjellig tykkelser også. Dem er separate og kan glebes på. Dem har slik du taper under for løft. Og de som gir løft, men også dekker bysten
FantasDick Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Tipper jeg bare hadde brukt en hudfarget bh om jeg absolutt ikke kunne gått uten.
SmallTalk Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 (endret) Hadde tatt en svart eller hudfarget T-shirt BH. Endret 12. november 2010 av SmallTalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå