AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 Har noen forslag til gode og spennende matpakker til barn (barne- og ungdomskole)? Ser at det blir kjedelig med leverposte, ost og salami hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annaires Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 Nå har ikke jeg så store barn, men ei frøken på 1,år i bhg. Jeg pleier å sende med små kjøttboller og cherrytomater tredd på spid (skrives det slik?), fiskekaker, helt hardkokt egg, havrefras i en liten plastbeholder, pasta, druer, oppskåret frukt, smoothie, og sikkert noe mer, men kommer ikke på noe i farta. Når de er så store, så kanskje pastasalat, eller andre salater hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Omelett, pastasalat, fruktsalat, suppe på termos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mini me Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 Funker det med spidd på så små barn? Litt overforsiktig av meg og redd de skal stikke seg... Grove vafler, eggerøre, yogurt, middagsrester som ikke er for klissete, kylling-kule-pølser fra prior, wraps (sunt og godt og uendelige variasjonamuligheter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå